الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 9 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 11 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 8 |
الف 1 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 65 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار برندشخصیت مشهورمجتمع تجاری الماسموفقیت مجتمع تجاری
-
2.
مؤلف : کردنائیج، اسداله ؛ ممبینی، حسین ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ جهانی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1396 - شماره 33 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 51 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرفکنندهوفاداری مشتریانمجتمع تجاری
-
3.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
4.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنانیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»زمستان 1395 - شماره 88 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 125 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینگرشرفتار مصرفکنندهوفاداریتبلیغات تلویزیونیتبلیغاتتجاری
-
5.
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 76 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 1 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرفتار مصرف کنندهتبلیغات شفاهیمجتمع تجاری
-
6.
مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ عیدی، فاطمه ؛ مرادی، امید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاعتبارسنجی توزیعکنندهمشتریان خرده فروشصنعت استیلتوزیعتوزیع
-
7.
مؤلف : خدادادحسینی، حمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فوتبالارزش ویژۀ برندباورهای شکلدهندۀ نگرش به تبلیغات فوتبالینگرش نسبت به تبلیغاتتبلیغاتورزشتبلیغات از طریق ورزشاطلاعات محصولارزش
-
8.
مؤلف : احمدی، پرویز ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1393 - شماره 71 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 65 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییوفاداری به برندارزش ویژه برندهویت برند
-
9.
مؤلف : کردنائیج، اسد الله ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛ علی پور، مهدی ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1392، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 189 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:پایبندی به وظایف دینیعبادات فردی و جمعیاخلاق فردی و جمعیاخلاق تعامل با طبیعتآموزش و پرورش
-
10.
مؤلف : رحیمی، فرج الله ؛ زراءنژاد، منصور ؛ بخشی زاده، علیرضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1391، سال چهارم - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد کسب وکارفرهنگ سازمانيخلق دانش سازمانيتبديل دانششرکت ملي حفاري ايران شبکه ي اجتماعيحمايت خانوادگيديده بان جهاني کارآفرينيدانشفرهنگفرایند خلق دانشخلق دانشکارکنانپارسونز