زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : بخشی زاده، علیرضا ؛ کردنائیج، اسداله ؛ خداداد حسینی، سیدحمید ؛ احمدی، پرویز ؛
(24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:آگاهی از برندوفاداری به برندترجیح برندابعاد بصری تبلیغات محیطیمجتمع تجاریتبلیغات محیطیمشتریانترجیحتایپوگرافیلوگووفاداریپژوهش
-
مؤلف : بدیعی، فرناز ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ دیده خانی، حسین ؛
(12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:استان گلستانفرایند تحلیل شبکه ایگردشگری پزشکیتوسعه گردش گریتوسعة گردشگری پزشکیبیماردرمانی
-
مؤلف : محمدی فر، یوسف ؛ روستا، احمد ؛ حمیدی زاده، محمدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛
(16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت شهریگردشگری شهریبازاریابی مکانبرندآفرینی شهریمدلگردشگریمصاحبههاپژوهشمفاهیمشهروندانهویت
-
مؤلف : حسن زاده، محمود ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
(14 صفحة - من 53 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:خصومت مشتریتمایل به تحریمکدورت پایدارکدورت موقعیتیعربستان سعودی و امارات متحده عربیکدورتمدل
-
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ صادقی، فرشته ؛
(22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمدیریت برند داخلیتمایب به ماندنینگرهای شغلیکارکنانلنگرهای شغلیمدیریتتمایل به ماندنسازمانبرند داخلیپژوهش
-
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
(18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
مؤلف : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ نوع پسند اصیل، سیدمحمد ؛ کاظمی، امید ؛
(18 صفحة - من 107 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارفعالیت های بهره برداری بازارفعالیت های اکتشاف بازارمشارکت با تامین کنندهعملکرد بازار شرکتمشارکتپژوهش
-
مؤلف : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ کریمی قهفرخی، سمیرا ؛
(16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ریسک پذیریعملکرد صادراتیجهت گیری استراتژیکآینده گراییتهاجمی بودنپیشگام بودناستراتژیاستراتژی
-
مؤلف : نائیجی، محمدجواد ؛ ابوالقاسمیان، سمانه ؛
(18 صفحة - من 141 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات توصیه ای الکترونیکیتمایل به خریدانگیزه های مشارکتمحصولات دیجیتالویژگی های پیاماطلاعاتتوصیهایتوصیهایالکترونیکیالکترونیکیپژوهش
-
مؤلف : فرخیان، ساحل ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ صفرزاده، حسین ؛ جمشیدی، مینا ؛
(18 صفحة - من 159 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:جوانانارزشهارفتار خریدقصد خرید