الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
میان رشته ای 2 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 12 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 5 |
ج 1 |
-
1.
رابطه میان مدیریت دانش مرتبط با زلزله و تابآوری(مطالعه موردی: داوطلبان آموزشدیده محله سرآسیاب کرمان)
مؤلف : حسینی، سید سجاد ؛ صفرنیا، حسن ؛ پورسعید، محمدمهدی ؛
مجلة:جغرافیا و مخاطرات محیطی»پاییز 1397 - شماره 27 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 75 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت بحرانکرماناجتماعات محلیتابآوری
-
2.
كاتب مسؤول : محمدي، زهرا ؛ مؤلف : صفرنيا، حسن ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1396 - شماره 10 (جلد 1) (8 صفحة - من 1 إلی 8 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقآمیخته بازاریابیاعتماد مشتریاخلاقیات بازاریابی
-
3.
مؤلف : حسینی، سید سجاد ؛ صفرنیا، حسن ؛ پورسعید، محمد مهدی ؛
مجلة:دانش پیشگیری و مدیریت بحران»پاییز 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 273 إلی 283 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشزلزلهبلایای طبیعیتاب آوریعوامل اجتماعی تاب آوریمحله سرآسیاب کرمان
-
4.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛ شفیعی، هادی ؛ افتخاری گیفان، رضا ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»زمستان 1394 - شماره 23 (22 صفحة - من 22 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریبهره وریرتبه بندیتکنیک AHP
-
5.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛ احمدی، پرویز ؛ نثری، نیلوفر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره جدید - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 145 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار شهروندی مشتریدرک عدالت
-
6.
مؤلف : زینلی، سینا ؛ صفرنیا، حسن ؛ ملاحسینی، علی ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1392 - شماره 253 (6 صفحة - من 17 إلی 22 )
-
7.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1390، دوره پانزدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 85 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانیامنیت شغلیهدف گذاریمشارکت در مالکیتکارکنان بانک های دولتی
-
8.
مؤلف : صفرنیا، حسن ؛ محمدی، محدثه ؛
مجلة:تدبیر»خرداد 1390 - شماره 229 (7 صفحة - من 46 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:موقعیتیابیاطلاعاتارتباطاتمصرفکنندگانبازارمحصولبرند سبزبازاریابی
-
9.
مؤلف : نبی زاده شهربابکی، فاطمه ؛ صفرنیا، حسن ؛ عباسی، عباس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 161 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایتمندیمشتریان کلیدی
-
10.
مؤلف : سلطانی گردفرامرزی، محمد سالار ؛ صفرنیا، حسن ؛
مجلة:تدبیر»تیر 1389 - شماره 218 (9 صفحة - من 16 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بحرانارتباطات بحراناطلاعاتمدیریت بحرانسازمانتیمارتباطرسانههامسئولان