موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 13 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
تربیت بدنی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 17 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 11 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده : رجب زاده، رضا ؛ حدادیان، علیرضا ؛ جباری نوقابی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : طالب پور، مهدی ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1397 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 21 تا 33 )
کلیدواژه ها:تصویر برندبرندسازیارزش ویژۀ برندفوتبال.باشگاه های برترتعهد هوادار
-
2.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کاظمی، علی ؛ فیض محمدی، شیرین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 75 تا 92 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریاعتماد به برندارزش درکشدههویتیابی مشتری با برندمشتریمشتریهویتیابی مشتریهویتیابی مشتریهتلهتل
-
3.
نویسنده : کریمی، محمد رضا ؛ طالب پور، مهدی ؛ حدادیان، علی رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 189 تا 202 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندههواداریحمایتگری ورزشیهوادارانهوادارانمدلمدلحامیحمایت
-
4.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ قربانی، ملیحه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1394 - شماره 79 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 119 تا 144 )
کلیدواژه ها:برونگراییسازگاریتجربه پذیریرفتارهای شبکهسازیبیمه کارآفرین
-
5.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 149 تا 168 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریرضايت مشتریفروشگاه زنجيره ایمشتریمشتریانوفاداریوفاداری مشتریانترجیح نام تجاریپژوهش
-
6.
نویسنده : رحیمی زاده، حسنا ؛ حدادیان، علی رضا ؛ اصفهانی، میرابراهیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:فروشگاه های زنجیره ایخرید ناگهانیفضای فروشگاهچیدمان فروشگاه و ظواهر فیزیکیامکانات و خادمات جاانبیفروشگاه زنجیرهای پرومارفتار خرید ناگهانیمشتریمشتریانمحیط فروشگاه
-
7.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛ هنرور باوجدان، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1393 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 23 تا 46 )
کلیدواژه ها:قیمتاعتمادسودمندیکیفیت وب سایتپذیرش الکترونیکیریسک درک شدههواپیماییتمایل به خرید اینترنتیمشتریان
-
8.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ محمدزاده، زهره ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1393 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 135 تا 158 )
کلیدواژه ها:فرسودگی شغلیسرمایه روانشناختیتعارضکار-خانوادهمدلیابی ساختاریبانک های شهرستان گنابادتعارض کارکارکنان بانکخانوادهرواییکار
-
9.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ باقریه مشهدی، امیرحسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 137 تا 152 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادهنجارهای ذهنیسهولت استفادهریسک ادراک شدهتمایل به خرید اینترنتیاطلاعاتشرکتهای هواپیمایی
-
10.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ غلامشاهی، تورج ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وجههارزش درک شدهimageارتباط با کاربرانکيفيت درک شدهرضايت کاربرانقصد مراجعهتوصيه و تبليغ کلامیالگوی وفاداریموتور جستجوپارامترگذراییفارسیعاملیت