زمستان 1393 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ اجلی، امین ؛ رضائی، داود ؛ نصیری، مهری ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:بانککیفیت خدماتارزش ادراک شدهارزش ویژه برندقصد خریدترجیح برندمشتریقصد خرید مشتریانمشتریانصنایعترجیحارزش ویژه
-
نویسنده : سلطانی نژاد، نیما ؛ حقیقی، محمد ؛ خنیفر، حسین ؛ سلطانی نژاد، اسما ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرف کنندهگوشی تلفن همراهترجیح خریدتبلیغات کلامیمصرفکنندهنوگراییتعدیل
-
نویسنده : عزیزی، شهریار ؛ خراسانی، ویدا ؛
(14 صفحه - از 43 تا 56 )
کلیدواژه ها:رقابت جوییعملکرد فروشجوّ رقابتیمهارت فروشکاربران باجه بانکمهارتکارکنانبانک
-
نویسنده : مصلح، عبدالمجید ؛ بحرینی زاده، منیجه ؛ دوکوهکی، سید جواد ؛
(14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:یادگیری سازمانیهوش بازارهوش رتابتیهوش رتبااطلاعاتهوشهوش رقابتیدانش
-
نویسنده : رحیمی زاده، حسنا ؛ حدادیان، علی رضا ؛ اصفهانی، میرابراهیم ؛
(14 صفحه - از 71 تا 84 )
کلیدواژه ها:فروشگاه های زنجیره ایخرید ناگهانیفضای فروشگاهچیدمان فروشگاه و ظواهر فیزیکیامکانات و خادمات جاانبیفروشگاه زنجیرهای پرومارفتار خرید ناگهانیمشتریمشتریانمحیط فروشگاه
-
نویسنده : بحرینی زاده، منیجه ؛ سلیمی فرد، خدا کرم ؛ زمانی، زینب ؛
(20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها:گردشگران خارجیعالی قاپوتحلیل اهمیت-عملکردمسجد جامع اصفهانویژگیهای مکان های تاریخیگردشگرانمکاناطلاعاتعملکردویژگیهارضایترضایت گردشگران
-
نویسنده : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
(20 صفحه - از 105 تا 124 )
کلیدواژه ها:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش
-
نویسنده : قاضی زاده، مصطفی ؛ بشیری، مهدی ؛ کریمی، سمیه ؛ گوهرپاد، مهدی ؛
(18 صفحه - از 125 تا 142 )
کلیدواژه ها:بخشبندی بازارروش تاگوچیبازار شامپونقشههای خودسازمان دهالگوریتم میانگینبازارشبکههای عصبی مصنوعیشبکههای عصبیمشتریان
-
نویسنده : انصاری، رضا ؛ خجسته، نازنین ؛ عابدی شربیانی، علی اکبر ؛
(22 صفحه - از 143 تا 164 )
کلیدواژه ها:سازمانیعوامل فرآیندی و کسب و کارتکنولوژیکسیستم هوشمندی کسب و کاراطلاعاتکارکنانمدیران
-
نویسنده : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ محمد نبی، زهره ؛
(18 صفحه - از 165 تا 182 )
کلیدواژه ها:تناسبرفتار مصرف کنندهتعمیم نام تجاریکیفیت نام تجاری مادرتبلیغات ادراک شدهنام تجاریمصرفکنندگاننام تجاری مادر
-
نویسنده : مرادی، محمود ؛ اکبری، محسن ؛ خورسندنژاد، آرزو ؛ هشیوار، رقیه ؛
(14 صفحه - از 183 تا 196 )
کلیدواژه ها:قصد خریدخلاقیت در تبلیغاتگرایش به تبلیغگرایش به نام تجاری
-
نویسنده : شاه حسینی بیده، شیما ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛ زنجیرچی، سید محمود ؛
(18 صفحه - از 197 تا 214 )
کلیدواژه ها:TOPSIS فازیDEMATEL فازیمدیریت ارتباط با مشتری،ANPفازیمشتریمدیریت ارتباط با مشتریفناوری اطلاعاتفازیمشتریانعملکردفناوریشناساییماتریس