کلیدواژه نگرش مشتری / (10 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : ارباب، طاهره ؛ قره خانی، محسن ؛ نویسنده مسئول : حمیدی، حجت اله ؛
مجله:مطالعات رسانه ای»بهار 1402 - شماره 60 رتبه A (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 115 تا 135 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریرفتار مشتریاننگرش مشتریبازاریابی موبایل
-
2.
نویسنده : متقی راد، احمد ؛ نیکومرام، هاشم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»خرداد 1401 - شماره 19 ISC (31 صفحه - از 781 تا 811 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعینگرش مشتریفراترکیبمسئولیت اختیاریمسئولیت قانونی
-
3.
نویسنده : متقی راد، احمد ؛ نیکومرام، دکتر هاشم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، دکتر حسین ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 115 تا 123 )
کلیدواژه ها:اخلاق حرفه ایمسئولیت اجتماعینگرش مشتریمسئولیت اختیاریمسئولیت قانونی
-
4.
نویسنده : منتیان، محمد علی ؛
مجله:اقتصاد پنهان»تابستان 1399- شماره 21 (19 صفحه - از 143 تا 161 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختارینگرش مشتریریسک ادراک شدهکالای تقلبیطرف تقاضا
-
5.
نویسنده : حمیدی زاده، محمدرضا ؛ غفاری فیضآبادی، جواد ؛ حسنزاده سرهنگی، نیما ؛ نویسنده مسئول : اخوان خرازیان، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 147 تا 168 )
کلیدواژه ها:رسانة اجتماعیقصد خرید مشتریتصویر قیمتیرضایت مشترینگرش مشتریمشتریقصد خریدخردهفروشیفروشگاه
-
6.
نویسنده : ذالنوری، مهیار ؛ نویسنده مسئول : موسوی راد، سیده طاهره ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1398 - شماره 56 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 227 تا 243 )
کلیدواژه ها:نگرش مشتریگرایش مشتریگرایش رقبامحیط بازارباشگاههای ورزشی
-
7.
نویسنده : معطوفي، عليرضا ؛ احمديان، علي اشرف ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 30 (30 صفحه - از 251 تا 280 )
کلیدواژه ها:نگرش مشتریرفتار خرید مشتریتجربه معامله سهاماحساسات منفی (مثبت)مشتریسهامسهامداربنگاهپژوهشمشتریانتجربه
-
8.
نویسنده : عماری، حسین ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ نیکو مرام، هاشم ؛
مجله:مدیریت بهره وری»بهار 1397 - شماره 44 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (29 صفحه - از 181 تا 209 )
کلیدواژه ها:نگرش مشتریروابط عمومیهوشیاری محیطیمسوولیت اجتماعیکیفیت ارتباطسازهاسلامیمدیریت ارتباط با مشتریسناریو
-
9.
نویسنده : بنار، نوشین ؛ گوهر رستمی، حمیدرضا ؛ مهرعلی تبار، حکیمه ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 153 تا 168 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیوفادارینگرش مشتریقصد خرید مجدد
-
10.
نویسنده : موسوی، سید علی رضا ؛ نونژاد، سید مسعود ؛ قائدی، مهنوش ؛
مجله:پژوهشگر»بهار 1388 - شماره 13 (14 صفحه - از 56 تا 69 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهباورهای مشترینگرش مشتریمشتریمشتریاناطلاعات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)