March 2021, Volume 24 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Ahmadi Safa، Mohammad ؛ نویسنده : Mirebrahim، Matin Sadat ؛
(35 صفحه - از 1 تا 35 )
کلیدواژه ها:Goal orientationAutonomytolerance of ambiguityL2 Achievementself regulationCorrelational analysis
-
نویسنده مسئول : Allami، Hamid ؛ نویسنده : Ramezanian، Mohsen ؛
(31 صفحه - از 36 تا 66 )
کلیدواژه ها:Language ProficiencyPersianEFL learnersstoriesnarrative structurenarrativeslinguistic knowledge
-
نویسنده : Ashouri، Marzieh ؛ Babaii، Esmat ؛ نویسنده مسئول : Bahri، Hosein ؛
(36 صفحه - از 67 تا 102 )
کلیدواژه ها:ContentSelective Attentionsimultaneous interpretingPresentationCognitive interpreting studies
-
نویسنده : Ghasemi Bagherabadi، Mohammad ؛ نویسنده مسئول : Mazdayasna، Golnar ؛
(38 صفحه - از 103 تا 140 )
کلیدواژه ها:English Languagecurriculum evaluationState SchoolsLanguage in education policy and planningHeadteachers
-
نویسنده : Modarres Mosadegh، Seyyed Mahdi ؛ نویسنده مسئول : Rahimi، Mohammad ؛
(62 صفحه - از 141 تا 202 )
کلیدواژه ها:Formative assessmentIELTS writingIranian teacher’s knowledge and beliefs