March 2018, Volume 21 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : Afzali، Katayoon ؛
(27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationPracticum CourseDiscoursal featuresRecall and reflection journals
-
نویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Karimi، Mohammad Nabi ؛ Asadnia، Fatemeh ؛
(37 صفحه - از 29 تا 65 )
کلیدواژه ها:Higher educationpublicationapplied linguisticsResearchDoctoral students
-
نویسنده : Hesami، Zahra ؛ Mazdayasna، Golnar ؛ Fazilatfar، Ali Mohammad ؛
(34 صفحه - از 67 تا 100 )
کلیدواژه ها:Teacher Language AwarenessExperienced TeachersPedagogical PracticeProcedural dimensionNovice EFL teachers
-
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Mortazavi، Mahboubeh ؛
(24 صفحه - از 101 تا 124 )
کلیدواژه ها:metacognitionMetacognitive strategiesTask difficultyMulti difficulty levelSocially shared metacognition
-
نویسنده : marefat، Hamideh ؛ Farzizadeh، Bahareh ؛
(37 صفحه - از 125 تا 161 )
کلیدواژه ها:Working memory capacityRelative clause ambiguityAttritionBilingual parserProcessing transfer
-
نویسنده : Souzandehfar، Marzieh ؛
(48 صفحه - از 215 تا 262 )
کلیدواژه ها:TOEFL iBTAuthentic assessmentSpeaking module