زمستان 1391 - شماره 43 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم)
-
نویسنده : اسکندری، مجتبی ؛ باقری، حجت الله ؛
(20 صفحه - از 11 تا 30 )
کلیدواژه ها:اطلاعاتحل مسئلهتصمیم گیریسیستم اطلاعات مدیریتمدیرانسیسـتم هـای اطلاعـات مـدیریتسیستم
-
نویسنده : اسعدنیا، حمید ؛ جعفری، محمد ؛ حیدری، حسن ؛
(14 صفحه - از 31 تا 44 )
کلیدواژه ها:اثربخشیکاراییحسابرسی عملیاتیصرفه اقتصادیطرح های تملک داراییهای سرمایه ای (طرح های عمرانی)عمرانیحسابرسی عملیاتیحسابرسانطرح هـای عمرانیطرحطـرح هـای عمرانی
-
نویسنده : خیرخواه، طاهره ؛
(20 صفحه - از 45 تا 64 )
کلیدواژه ها:رضایتارباب رجوعتکریم ارباب رجوعخدمات انتظامیاجتماعی پلیسمراکز خدمات انتظامیپلیس
-
نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛ ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
(18 صفحه - از 65 تا 82 )
کلیدواژه ها:دانشمدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریسبک های مدیریت دانشمشتریمشتریانمشـتری
-
نویسنده : باباغیبی ازغندی، علیرضا ؛ سالار زهی، حبیب الله ؛
(24 صفحه - از 83 تا 106 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیفرایندهای دانشعوامل زمینه ایاستقرارمدیریت دانشفرماندهی مرزبانیاطلاعاتاستقرار مدیریت دانشفناوری اطلاعاتدانشکارکنانسازمان
-
نویسنده : تربتی، امیر ؛ احمدوند، محسن ؛ قنبریان علویجه، پیمان ؛ دانش پایه، حمزه ؛
(30 صفحه - از 107 تا 136 )
کلیدواژه ها:نظمسنجش عملکردبهره وریالگوی تعالی بنیاد اروپایی کیفیتنظام آراستگی هفت سینکارکناننظام آراستگیسازمانالگوی تعالیعملکرد
-
نویسنده : ال دوکس، ریچارد ؛ پورتیلوس، ادواردو ؛ مایلز، مولی ؛ مترجم : شاهمرادی، سیدادیب ؛ امامی، حسن ؛
(37 صفحه - از 137 تا 173 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریپلیسایالات متحدة آمریکانظر عمومینگرش ها به پلیسسطوح خدمترضایتشهروندانبزهشهرخدمات پلیسایمنی