-
1.
نویسنده : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 109 تا 141 )
کلیدواژه ها:تلاطمسفر مشتریبیقطعیتیابهام و پیچیدگی
-
2.
نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛ نویسنده : شجاع، علی ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:بیانصافی قیمتی ادراکشدهخیانت ادراکشدهفریب ادراکشدهنظام قیمتگذاری پویاتنفر از برندقیمتادراکقیمتگذاری پویاتنفر