-
1.
نویسنده : Ranaei Kordshouli، Habibollah ؛ Jafarpour، Younes ؛ Allahyari Bouzanjani، Ahmad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Junuary 2016, Volume 9 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionpassenger transportation agenciesprosocial behaviorsServiceSEMYang
-
2.
نویسنده : Ranaei Kordshouli، Habibollah ؛ Ebrahimi، Abolghasem ؛ Allahyari Bouzanjani، Ahmad ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»JULY 2015, Volume 8 - Number 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 315 تا 334 )
کلیدواژه ها:Green loyaltyGreen marketing mixGreen satisfactionWord of mouth advertisingShirazAnConsumerWOMJournalAdvertising