الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 13 |
اقتصاد 12 |
حسابداری 5 |
علوم سیاسی 3 |
اخلاق 1 |
جغرافیا 1 |
علوم اجتماعی 1 |
میان رشته ای 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
تاریخ 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 39 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 11 |
الف 10 |
العلمية - البحثية 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
31.
مؤلف : پالیزدار، کاظم ؛ میر برگکار، سیدمظفر ؛ کامبیز، شاهرودی ؛ كاتب مسؤول : چیرانی، ابراهیم ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»تابستان 1399- شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 187 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکشفافیتمدلسازی معادلات ساختاریاعتماد ملی
-
32.
مؤلف : گودرزوند چگینی، مهرداد ؛ چیرانی، ابراهیم ؛ مقدم، هادی ؛ قانع کوشالشاهی، سیده فاطمه ؛ مرادی، مریم ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»پاییز 1395 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 253 إلی 278 )
الکلمات المفتاحية:جذب استعدادمديريت استعدادعملكرد سازمانيحفظ و نگهداشت استعدادتوسعه شغلي
-
33.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ میرابراهیمی، سید علی ؛
مجلة:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»بهار 1393 - شماره 26 (20 صفحة - من 121 إلی 140 )
-
34.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛
مجلة:سیاست جهانی»تابستان 1392 - شماره 4 ISC (16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگاوقات فراغتتفريحفعاليت هاي فراغتيفراغتجوانان
-
35.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ روشان، سارا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1391 - شماره 54 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندلوازم خانگیآگاهی برنداستراتژیهای بازاریابی
-
36.
مؤلف : حسین مقدم، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ چیرانی، ابراهیم ؛
مجلة:توسعه مدیریت»آبان 1390، دوره جدید، سال چهاردهم - شماره 91 (6 صفحة - من 16 إلی 21 )
-
37.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ فرد صبوری، متین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:برندBAقدرتمندی برند
-
38.
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ سبک آرا، مجید ؛ گیلانی نیا، شهرام ؛
مجلة:میثاق مدیران»دی 1387 - شماره 36 (3 صفحة - من 65 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازارکانال بازاریابیمشتریمفهوم بازاریابی
-
39.
مؤلف : فرد صبوری، متین ؛ طالقانی، محمد ؛ چیرانی، ابراهیم ؛
مجلة:میثاق مدیران»آذر 1387 - شماره 35 (6 صفحة - من 73 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:نام تجاریمشتریبازارارزش ویژه نام تجاریمشتریانوفاداری نام تجاریمصرفکنندهتمایز