تابستان 1390، دوره سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : ابراهیم پور، حبیب ؛ روشن دل اربطانی، طاهر ؛
(22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرضایتمدل تحلیل شکافعوامل سازمانی و محیطی
-
مؤلف : احمدی، عباس ؛ یحیی زاده فر، محمود ؛
(18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:صنعت هتلداریبازاریابی رابطه ایهتل های ایرانی خارج از کشورنظام ارتباط با مشتری
-
مؤلف : چیرانی، ابراهیم ؛ فرد صبوری، متین ؛
(20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:برندBAقدرتمندی برند
-
مؤلف : دموری، داریوش ؛ فرید، داریوش ؛
(20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادارمدل سروکوآلرضایت مشتریانتحلیل شکاف
-
مؤلف : رحمان سرشت، حسین ؛ فتح الهی، افشین ؛
(20 صفحة - من 81 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:دیدگاه مبتنی بر منابعشرکت مادرمزیت مادریماتریس مادریشیوه مادری
-
مؤلف : شائمی، علی ؛ براری، مجتبی ؛
(14 صفحة - من 101 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهکانون کنترل درونیکانون کنترل بیرونیارتباط دهان به دهان
-
مؤلف : مرتضوی، سعید ؛ آسمان دره، یاسر ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛ علوی، مسلم ؛
(18 صفحة - من 115 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های جمعیت شناختیبخش بندی بازارگوشی تلفن همراهمزایای مورد انتظار
-
مؤلف : مقیمی، محمد ؛ طالقانی، غلامرضا ؛ رمضان پور نرگسی، قاسم ؛ داوری، علی ؛
(16 صفحة - من 133 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:توسعه کارآفرینیسیاست های کلان و خردسیاست های توسعه کارآفرینی
-
مؤلف : ونوس، داور ؛ ظهوری، بهاره ؛
(24 صفحة - من 149 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطه مندواژه های کلیدیابعاد ارزشی٬ وفاداری٬ برند