الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 81 |
اقتصاد 6 |
علوم اجتماعی 3 |
حسابداری 2 |
اخلاق 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 95 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 45 |
ب 23 |
الف 5 |
العلمية - النشرية 3 |
-
41.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ فرهیخته، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1392، دوره پنجم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتحلیل محتواپایاننامهتحلیل تناظرفراروشمشتریدانشگاهپژوهش
-
42.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ اثناعشری، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1392، دوره هفدهم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 69 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی داخلیعملکرد برندتعهد برندجو رقابتی
-
43.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ شریف فر، امیر ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»پاییز 1392 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 35 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:مالی رفتاریپژوهش آمیختهصندوق سرمایه گذاری مشترکرفتار سرمایه گذارانسرمایهصندوقهای سرمایهگذاری مشترکسرمایهگذاریمدیرانبازده
-
44.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قره چه، منیژه ؛ توانگر، محمدحسین ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»تابستان 1392 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 117 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتصمیم¬گیری خرید سازمانینرمافزار سازمانی
-
45.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مجهولرفتار مصرف کنندهانضمامسرنمونتصميم گيری خريدسبک خريدبانوان شاغل و غير شاغلگذراييپيش زمينهپس زمينهگذراییفعلمفعولفارسیجملهمتعدیزبانگـذرایی
-
46.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 155 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:ميانجیتعديل گرمداخله گرآزمونهای آماریرويه های آماریModeratorMediator رده شناسي زبانترتيب واژهزبان آذربايجانيزبانفعلمفعولوزناشعاراسم
-
47.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ حاجی ابراهیم، ساعده ؛ دینی، امین ؛
مجلة:جامعه شناسی کاربردی»بهار 1392 - شماره 49 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:نوجوانان.سبکهای ارتباطی خانوادهفرآیند تصمیمگیری پیش از خریداطلاعاتوالدینمفهومگراییسبک ارتباطیفرضیهکودکانجمعآوری اطلاعاتآزمون
-
48.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ نصیری، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های ارتباطی»بهار 1392 - شماره 73 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 85 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواجاذبهشیوه اجراآگهی تلویزیونی
-
49.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ قنبرزاده میاندهی، رضا ؛ فخارمنش، سینا ؛
مجلة:پژوهش نامه اخلاق»بهار 1392، سال ششم - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 7 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقاخلاق اسلامياخلاق کسبوکارنيروي فروشفروشندهرفتارهای اخلاقیمشتریاسلامیاقاله
-
50.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ جمالی کاپک، شهرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 109 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندحس تعلق به برندهمخوانی شخصیت برند و مشتری