الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 36 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 2 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 45 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 16 |
العلمية - البحثية 12 |
الف 7 |
-
1.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : میرزائیان خمسه، پیوند ؛ سلطانی تاج آبادی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1402 - شماره 36 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (54 صفحة - من 13 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیمنافع رسانههای اجتماعیتجربه برندرسـانه هـای اجتمـاعیبرنـد
-
2.
مؤلف : حکیمی فر، نازنین ؛ رستمی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 180 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف پایدارنظریه تلنگرمصرفمحصولات سبزتلنگرمدلمصرفکنندگان
-
3.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : دوست حسینی، فهیمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 4 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کووید-19بازاریابی چابکتلاطم محیطگردشگری
-
4.
مؤلف : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 571 إلی 599 )
الکلمات المفتاحية:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندشناساییکاربرپژوهش
-
5.
مؤلف : ناظمی، آسیه ؛ سیدامیری، نادر ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:چارچوب مفهومیاکوسیستم خدماتمرور کتابشناختینرمافزار بیب اکسلپژوهشارایه
-
6.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : قاسمی، مائده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
7.
مؤلف : طهماسبی زاده، سیروس ؛ زمانیمقدم، افسانه ؛ كاتب مسؤول : حقیقینسب، منیژه ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»پاییز 1401 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیمدل سازی ساختاری تفسیریصنعت حفاری نفت و گاز
-
8.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 13 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:واکاویبرندسازیمرور نظاممندتصویربرندچارچوب پیشاند تصمیم پسایندتصــویر برنــدتصـویر برنـدبرنـدتصویربــاهـابـابـهبــر
-
9.
مؤلف : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 170 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:صادراتزعفراناستراتژی بازاریابیمدلسازی تفسیری ساختاریرویکرد سبزبازار
-
10.
مؤلف : طهماسبی زاده، سیروس ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:پژوهش های سیاست گذاری و برنامه ریزی انرژی»بهار 1401 - شماره 26 ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیتحلیل محتواAHPصنعت حفاری نفت و گاز