مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة کار و جامعه 1 |
مجلة مطالعات راهبردی بسیج 1 |
مجلة اقتصاد و تجارت نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
اقتصاد 2 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 6 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ گلابی، امیر محمد ؛ یدالهی، جهانگیر ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (32 صفحة - من 13 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بنگاه های کوچک و متوسطبازاریابی کارآفرینانهبرندسازیمدل برندسازی کارآفرینانه
-
2.
مؤلف : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یداللهی، جهانگیر ؛ رضوانی، مهران ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1390، سال ششم - شماره 11 (22 صفحة - من 63 إلی 84 )
-
3.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ گلابی، امیر محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»زمستان 1389 - شماره 49 ISC (18 صفحة - من 157 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:توسعهکارآفرینیتفکر بسیجیبازاریابی چریکی(پارتیزانی)بازاریابیبازاریابی چریکیبازارکارآفرینکسب
-
4.
مؤلف : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ رضوانی، مهران ؛ یداللهی، جهانگیر ؛
مجلة:کار و جامعه»دی 1389 - شماره 127 (18 صفحة - من 16 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کار خانگیبازاریابی کسب و کار خانگی محورمدیر مالک/کارآفرینکسب و کارهای خانگیکارآفرینبازاربازاریابیمشتریانمدیر
-
5.
مؤلف : رضوانی، مهران ؛ گلابی، امیر محمد ؛ مهرابی، روزا ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحة - من 77 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:پارک علم و فناوریکسب وکار دانش بنیانفرایند مدیریت بازاریابی
-
6.
مؤلف : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمفهوم پردازیبنگاه¬های کوچک و متوسطپژوهش موردیمفهومپردازيبنگاههاي کوچک و متوسطبازاریابیبازارکارآفرینیعناصر آمیخته بازاریابیمدیر