الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 17 |
علوم اجتماعی 4 |
اقتصاد 2 |
میان رشته ای 2 |
علوم تربیتی 1 |
اخلاق 1 |
روانشناسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 28 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 10 |
العلمية - البحثية 3 |
ج 3 |
الف 2 |
العلمية - النشرية 1 |
-
1.
مؤلف : سهرابی، مهبد ؛ اسدی، عباس ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»زمستان 1402، دوره دوم - شماره 4 (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:اتحادهای استراتژیکتحول دیجیتالرهبری تحول دیجیتالبستر فرهنگ اسلامی
-
2.
مؤلف : رجبی، مژگان ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خریدانگیزه خریدوجود همراه در خریدهیجانتجربهاطلاعاتلذت جویانهمشتری
-
3.
مؤلف : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت فرهنگی»پاییز 1402 - شماره 61 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 147 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیهوش فرهنگی فراشناختیتفاوتهای فرهنگی با مشتریانسازگاری ارائه دهنده خدمات
-
4.
مؤلف : زهدی، مریم ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 115 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقکارآفرینیکسب و کار اخلاقی
-
5.
مؤلف : فلاح نژاد، عباس ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (30 صفحة - من 41 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:ایرانکشورهای اسلامیبازاریابی اسلامیگردشگری حلالعشق به مقصد
-
6.
مؤلف : رجبی، آزاده ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛
مؤتمر:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی بهبود و بازسازیِ سازمان و کسب و کار (12 صفحة - من 25 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری ارزش ویژه برند تبلیغات شفاهیتجربه هوشمندخرید مشتری
-
7.
مؤلف : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
-
8.
مؤلف : رجبی، آزاده ؛ حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:اقتصاد و مدیریت شهری»بهار 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:شهر تهرانمراکز خریدرویکرد ترکیبیدانش مشتریتجربه هوشمند مشتری
-
9.
مؤلف : پهلوانی، الناز ؛ زابلی، روح اله ؛ خلیلی عراقی، مریم ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1401، سال بیست و نهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:رنگرفتار مصرف کنندهمحصولمصرفکنندهاطلاعاتکدبازاریابیرفتار مصرفمدیریت
-
10.
مؤلف : ورزشکار، محسن ؛ داوری، دکتر علی ؛ حیدرزاده هنزائی، دکتر کامبیز ؛ كاتب مسؤول : موسی خانی، دکتر مرتضی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University (11 صفحة - من 21 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:فرصتهای کارآفرینانهتشخیص و بهره برداری از فرصتتجارت الکترونیک