مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشگر 6 |
مجلة آینده پژوهی مدیریت 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مجلس و راهبرد 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 8 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 9 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : زری باف، مهدی ؛ شاملی، ونورا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 121 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:جاگاه یاب محصولتکنیک نردبانینقشه ادراکیقیمتمشتریپرسشنامهمصرفکنندهمشتریان
-
2.
مؤلف : زريباف، مهدي ؛ حسيني، سيد مهدي ؛ بزرگمهر، بتول ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (12 صفحة - من 55 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکبانکداری سنتیتمایل کاربران به استفاده از بانکداری الکترونیکسرعت دستیابی به بانکداری الکترونیکشناخت کافی از سیستم بانکداری الکترونیکوابستگی بانکداری نوین به شبکه ه ای الکترونیکتصورات مشتریان در مورد مزایا ی به کارگیری بانکداری الکترونیکی
-
3.
مؤلف : زری باف، مهدی ؛ علیزاده حسین حاجلو، توحید ؛
مجلة:پژوهشگر»پاییز 1389 - شماره 19 (26 صفحة - من 23 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت استراتژیکبرنامه ریزی استراتژیکماموریتنقاط قوت و ضعفسازمان شیلات ایرانفرصت و تهدیداهداف بلندمدت و استراتژی
-
4.
مؤلف : زری باف، مهدی ؛ استیری، روح الله ؛ ابراهیمی عسگری، جلال ؛
مجلة:پژوهشگر»پاییز 1388 - شماره 15 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:ارزشتکنولوژیروش تنزیل جریانات نقدیمقاله
-
5.
مؤلف : زری باف، مهدی ؛ موحدی، محمد مهدی ؛ معتمدی، مجید ؛ اسفندیاری، مجتبی ؛
مجلة:مجلس و راهبرد»زمستان 1385 - شماره 53 ISC (18 صفحة - من 87 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشکارایی سازمانیدانش ضمنی و آشکارعوامل هوشمندابزارهای فنیتصمیمات استراتژیکاطلاعاتدانشتکنولوژی اطلاعاتمدیران
-
6.
مؤلف : زری باف، مهدی ؛ شفیع خانی، محمد ؛
مجلة:پژوهشگر»تابستان 1385 - شماره 7 (8 صفحة - من 72 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:کار آفرینیسازمانهای کوچک و متوسطآموزش کار آفرینیمنابع انسانی شایسته محورآموزشکارآفرینیتوسعهکسب و کار کوچکآموزش کارآفرینی
- 7.
-
8.
مؤلف : زری باف، مهدی ؛ توفیقیان، محمد ابراهیم ؛
مجلة:پژوهشگر»پاییز 1383 - شماره 1 (12 صفحة - من 45 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغ محلی شدهتبلیغ استانداردمحتوی تبلیغاتکارگزار تبلیغاتیبرگردان پیاماجرای استراتژیک تبلیغاترسانههای تبلیغاتیتبلیغاتبازاربازاریابیاینترنتتبلیغات جهانیتلویزیونبازاریابی جهانیپیاماستاندارد
-
9.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ زری باف، مهدی ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1382 - شماره 56 (39 صفحة - من 53 إلی 91 )