الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 14 |
اخلاق 2 |
علوم اجتماعی 2 |
حوزه سلامت 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 20 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : الفت پور، نادعلی ؛ دانش فرد، دکتر کرم الله ؛ ایران نژاد پاریزی، دکتر مهدی ؛ كاتب مسؤول : موسی خانی، دکتر مرتضی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1402، سال هجدهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 111 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیامنیت اجتماعیسلامت اجتماعیسرمایه اخلاقیحکمرانی رفاه عمومی
-
2.
مؤلف : حاجی انزهائی، محمدرضا ؛ نجف بیگی، رضا ؛ كاتب مسؤول : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»زمستان 1401 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 5 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادمدیریت اعتماد سازمانیستاد بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامیکارکنانمدیرانسازمانیمدلبـهپژوهشسـازمانی
-
3.
مؤلف : ابراهیم نظری، طاها ؛ حمدی، کریم ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»پاییز 1396، سال نهم - شماره 4 التصنيف A+ (Azad University/ISC (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تجاری سازیدانش بنیانتکنیک چند معیاره فازی
-
4.
مؤلف : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ امینی سابق، زین العابدین ؛ اسدپور، وحید ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1393 - شماره 16 (26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقاخلاق حرفه ایمشارکتبهره وریمدیریت مشارکتی
-
5.
مؤلف : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ مفتخری شریف زاده، ریحانه ؛
مجلة:کنترولر»بهار 1393 - شماره 24 (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
- 6.
-
7.
مؤلف : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ طبیبی، سید جمال الدین ؛ هاشم زهی، علی ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»سال 1389 ، دوره دوم - شماره 1،2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 7 إلی 16 )
-
8.
مؤلف : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛ عزیزخانی، فرشید ؛
مجلة:پژوهشنامه»بهار 1388 - شماره 36 (40 صفحة - من 153 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریمشتریانشاخص رضایت مشتریکارکنان
-
9.
مؤلف : جان پی کاتر ؛ مترجم : سلسله، مینو ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:کار و جامعه»اسفند 1385 و فروردین 1386 - شماره 81 و 82 (18 صفحة - من 14 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانتحولچشماندازمدیرانفرهنگاشتباهمدیریترهبری تحولفوریتتغییر
-
10.
مؤلف : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:تحول اداری»تابستان 1384 - شماره 49 (24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکارکنانخدمتکیفیتمشتریانارائۀ خدمتسازمان