تابستان 1384 - شماره 49
-
مجري المقابلة : مفتخر محسنی، حسن ؛ مستمع المقابلة : منوریان، عباس ؛ احمدی، پرویز ؛ مهدوی، سعید ؛ مرتضوی، مهدی ؛ نباتچیان، مصطفی ؛
(28 صفحة - من 11 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریطرح تکریممدیرطرح تکریم اربابرجوعمدیریتمردماربابرجوعرضایتخدماتسازمان
-
مستمع المقابلة : عسگری آزاد، محمود ؛
(8 صفحة - من 39 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمدیرانتحول اداریکارکنان دولتنظام اداریمدیریتخدماترضایتمردم
-
مستمع المقابلة : رحمان زاده، جعفر ؛
(8 صفحة - من 47 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانمدیراننظام اداریتحول ادارینظام اداری کشوردولترضایتمدیریتسازمان
-
مستمع المقابلة : شجاعی برهان، ضیاءالدین ؛
(8 صفحة - من 55 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانطرح تکریم مردماطلاعاتتحول اداریمدیرانرضایتطرحرفتار کارکنان
-
مستمع المقابلة : صفدری، علی ؛
(10 صفحة - من 63 إلی 72 )
-
مستمع المقابلة : محسنی، مفتخر ؛
(12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانطرح تکریمطرح تکریم مردممدیرانرضایتخدماتدستگاههای دولتیتحول اداری
-
مؤلف : ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
(24 صفحة - من 85 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:مشتریکارکنانخدمتکیفیتمشتریانارائۀ خدمتسازمان
-
مؤلف : رهنورد، فرج الله ؛
(12 صفحة - من 109 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:سازمانمشتریمعماری سازمانتکریم اربابرجوعکارکنانمشتریانرضایت مشتریطرح تکریم اربابرجوع
-
مؤلف : جهانگیری، علی ؛
(6 صفحة - من 121 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:طرح تکریم اربابرجوعطرحخدماتپاسخگوییمدیریت
-
مؤلف : خاکساری، محمدابراهیم ؛ بهرامزاده، حسین علی ؛
(14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریمشتریگراییکیفیتسازمانمشتریاناطلاعاتمدیرانرضایت مشتریانزمان
-
مؤلف : فرشید، پرویز ؛ ادیبی، غلامرضا ؛
(6 صفحة - من 163 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:کارکنانطرح تکریم مردممدیریتمدیرانسازمانهاارزیابیخدماتمردم
-
مؤلف : نباتچیان، مصطفی ؛
(8 صفحة - من 169 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازنشستگانبازنشستگیکارکناناربابرجوعسازمانصندوقهای بازنشستگی
-
معرّف : محمدی، عباس ؛
(8 صفحة - من 177 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:مشتریرضایت مشتریوفاداری مشتریسازمانمدیریتمشتریانکیفیتتمرکززمان
-
معرّف : محمدی، عباس ؛
(2 صفحة - من 185 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمشتریانمدیریت کارکنانخدماتکتابپاداشهارضایت مشتری
-
معرّف : ابراهیمی، فرح ؛
(2 صفحة - من 187 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:کرامت انسانکتابمدیریت منابع انسانینظام جمهوری اسلامیتکریم انسان
-
معرّف : بخشی، مصطفی ؛
(3 صفحة - من 189 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:کتابارتباط با مشتریرضایت مشتریمشتریانسازمانهامشتریمداریرضایت مشتریان
-
معرّف : محمدی، عباس ؛
(3 صفحة - من 192 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:تکریم اربابرجوعکارکنانکتابسازمانمشتریانکارکنان سازمان
-
(7 صفحة - من 195 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:مشتریعوامل مؤثر بر رضایت مشتریرضامدیریتپایاننامۀ کارشناسیارشدکارکنان