الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 16 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 9 |
العلمية - البحثية 4 |
ج 1 |
الف 1 |
-
11.
مؤلف : بیاضی طهرابند، علی ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ دانایی فرد، حسن ؛ كاتب مسؤول : کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1397 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 1 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیتفکر استراتژیکمرور نظاممندنظریه داده بنیاد چندگانهپیامدهای تفکر استراتژیکسازمانهـاسـازمانشناساییمدل
-
12.
مؤلف : صداقت آهنگری حسین زاده، وحید ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کرد نائیج، اسد الله ؛ لولاآور، منصوره ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1397 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 31 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریفرهنگ بازاررفتار فروشندهمحیط چند فرهنگیفرهنگ فروشنده
-
13.
مؤلف : طالاری، محمد ؛ کردنائیج، اسدالله ؛ آذر، عادل ؛ كاتب مسؤول : خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1395 - شماره 43 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 59 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت پرتفولیوی شرکتاستراتژی توازنپرتفوی دوسوتواننظریهپردازی داده بنیاد کلاسیکاستراتژیهلدینگپرتفویپرتفولیوتوازنمدیرانقابلیتماتریس
-
14.
كاتب مسؤول : الهی، شعبان ؛ مؤلف : شایان، علی ؛ قاضی نوری، سید سپهر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»بهار 1393 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 47 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریسیاست گذاری علم و فناوریخودسازمان دهیشبکۀ نوآوریپارک علم و فناوری اهوازیادگیرنده بودنتعبیه شدگی
-
15.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»زمستان 1391 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیهوش هیجانیقابلیت های اجتماعیقابلیت های شخصی
-
16.
مؤلف : خداداد حسینی، سیدحمید ؛ سینایی، مهدی ؛ کردنائیج، اسدالله ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»تابستان 1391 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 49 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بسط برندارزیابی بسط برندتئوری طبقهبندیتعمیم نگرشغلبه نسبی برندرقابتبرندمفهوم تناسببسطمشتریانبازارمحصول جدیدآزمونتناسب