کلمة المفتاح ارتباط با مشتری / (33 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : جوان امانی، ودود ؛ كاتب مسؤول : اکبری، حمید ؛
مجلة:تحلیل بازار سرمایه»تابستان 1401 - شماره 5 (24 صفحة - من 178 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:بانکداریمدیریتتجارت الکترونیکارتباط با مشتریبانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتریمشتریبانکاطلاعاتمشتریان
-
12.
مؤلف : قربان، سجاد ؛ فدائی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (12 صفحة - من 199 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیغنی سازی شغلیارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتریریسک نقدینگیبانکنقدبانک انصارمدیریت ریسک
-
13.
كاتب مسؤول : محمودی، حمیدرضا ؛ مؤلف : محرابی، نازیلا ؛
مجلة:دانش شناسی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریخراسان جنوبیکتابخانه عمومیارتباط با مشتریعملکرد کتابخانه عمومی
-
14.
مؤلف : نوری، الناز ؛ کاکائی، حمید ؛ كاتب مسؤول : دامن کشیده، مرجان ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد و کسب و کار»بهار 1401- شماره 24 التصنيف C (Azad University (9 صفحة - من 51 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیدیمتلارتباط با مشتریقابلیت سنجش بازارکارکرد بازاریابی
-
15.
مؤلف : بویری، بهزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1401، دوره جدید - شماره 54 (21 صفحة - من 558 إلی 578 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیقابلیتهای پویارسانههای اجتماعیتعهد مشتریارتباط با مشتری
-
16.
مؤلف : شیرانی، فرهاد ؛ رضایی، نسا ؛ شیرانی، محمدهادی ؛
مجلة:مدیریت اطلاعات»پاییز و زمستان 1400 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 206 إلی 228 )
الکلمات المفتاحية:رضایت کاربرانارتباط با مشتریپژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)پشتیبانی فنیپشتیبانی کاربرانفناوری اطلاعاتسامانهکاربرانمشتریفنیمشتریان
-
17.
مؤلف : جعفری، علی اکبر ؛ شبگو منصف، سیدمحمود ؛ دل افروز، نرگس ؛ كاتب مسؤول : شاهرودی، کامبیز ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»تابستان 1400 - شماره 47 التصنيف A (Azad University/ISC (22 صفحة - من 70 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتریارتباط با مشتریمدیریتعوامل انسانی
-
18.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : آداک، شبنم ؛ عیوضی نژاد، سلمان ؛
مجلة:مدیریت تولید و عملیات»بهار 1400 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:راهبرد بازیابیارتباط با مشتریشکست خدماتبازیابی خدماترفتار پس از خرید مشتریبازیابیمشتریراهبرد بازیابیرضایت مشتریمشتریانبازیـابی
-
19.
كاتب مسؤول : حمزوی پور، پریسا ؛ مؤلف : شجاعی، معصومه ؛ علیرضایی، ابوتراب ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1398 - شماره 28 التصنيف ج (Ministry of Science (12 صفحة - من 73 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد زنجیره تامینقابلیت بازاریابیارتباط با مشتریظرفیت فناوری اطلاعاتسنجش بازارشرکت نیکان طب کیمیا
-
20.
مؤلف : حمیدی، دکتر کامبیز ؛ شمس، اميرحسين رمضان ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398، دوره جدید - شماره 28 (12 صفحة - من 163 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبیمه ایرانارتباط با مشتریدانشاطلاعات
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- C (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)