کلمة المفتاح ارتباط با مشتری / (33 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : نظری، رسول ؛ قره، محمد علی ؛ اسداللهی، شیوا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1398 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 37 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتخلاقیتوفاداریباشگاهارتباط با مشتری
-
22.
مؤلف : فیضی، زهرا ؛ غفاری آشتیانی، پیمان ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1397، سال سیزدهم - شماره 41 التصنيف C (Azad University (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدرسانههای اجتماعیارتباط با مشترینفوذ اجتماعی هنجارینفوذ اجتماعی اطلاعاتی
-
23.
مؤلف : مرادی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات نوین بانکی»زمستان 1397، دوره اول - شماره 1 (22 صفحة - من 7 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:ﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیارتباط با مشتریموسسه اعتباریعرصه رقابتی
-
24.
مؤلف : اخلاقی، طاهره ؛ علیزاده، محسن ؛ موقر، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 19 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:تعهد سازمانینیت اخلاقیارتباط با مشتریخنثاسازی
-
25.
مؤلف : محمدی، ملیحه شاه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»تابستان 1397 دوره چهارم ، شماره 2 (جلد دوم) (5 صفحة - من 120 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتارتباط با مشتریاداره بازرگانیمشتریمدیریت ارتباط با مشتریبانکمشتریانCRMبازاریابی
-
26.
مؤلف : رفیعی اصل، حسن ؛ پویا، حمید ؛ اکرمی، قباد ؛ نقیان، جواد ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (7 صفحة - من 3454 إلی 3460 )
الکلمات المفتاحية:ارتباط با مشتری کار تیمیرهبری بسط آمیخته بازاریابی
-
27.
مؤلف : انصاری، رضا ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»آذر 1396 - شماره 8 (6 صفحة - من 31 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیشبکه عصبی مصنوعیاستراتژی بازاریابیارتباط با مشتریرضایت بازار اینترنتی
-
28.
مؤلف : مودی، داود ؛ وحدانی، محسن ؛ میرکاظمی، سیده عذرا ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1396 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 259 إلی 272 )
الکلمات المفتاحية:استخرارتباط با مشتریمزیت پایدارمزیت پویامزیت متجانسمزیت مرکبمزیت مشهود
-
29.
مؤلف : یعقوبی، نور محمد ؛ کشته گر، عبدالعلی ؛ نوری، همایون ؛ نامدار جویمی، احسان ؛ راشکی قلعه نو، مهین ؛ راشکی قلعه نو، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (13 صفحة - من 147 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽرﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتریﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﻐﻠﯽﻏﻨﯽﺳﺎزی ﺷﻐﻠﯽ
-
30.
مؤلف : درودی، هما ؛ مرادی، ساناز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:نزدیکبینی مدیرتحقیقات بازاریابیارتباط با مشتریمشورت با کارکنان فروش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- C (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)