کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : قاسمی حامد، عباس ؛ نبی، زهره ؛ آقابابایی، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات حقوقی»بهار 1396 - شماره 77 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 91 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:مصرف کنندهتجارت الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیتامین کنندهتبلیغ الکترونیکی
-
42.
مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ ورمقانی، مریم ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1396 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 197 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکیکارکنانبازاریابی الکترونیکاستان کردستانفناوری اطلاعات
-
43.
مؤلف : بوجار دولابی، محبوبه ؛ برخورداری، علی ؛ بخشی شایق، محمد ؛
مجلة:پژوهش ملل»خرداد 1395، دوره اول - شماره 6 (11 صفحة - من 24 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییعملکرد سازمانعملکرد بازاربازاریابی الکترونیکیبانک ملتبازارعملکرد سازمانیپژوهشمدیران
-
44.
مؤلف : صادقی، محسن ؛ هادی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1394 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ایرانبازاریابی الکترونیکیکاهش قیمت تمامشدهتوسعه فضای رقابتیالزامات حقوقیکاهش قیمت تمامشدهقانونبنگاهتجارت الکترونیکیقانون تجارت الکترونیکیقانونگذاریهزینه
-
45.
مؤلف : دعایی، حبیب اله ؛ بی غم، زینب ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:امکان سنجیپياده سازیبازاريابی الکترونيکیبازارفرش دستباففرش دستبافبازاراطلاعات
-
46.
مؤلف : فریدفتحی، اکبر ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»زمستان 1391 ، سال اول - شماره 4 (20 صفحة - من 17 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیکیفیت وب سایتفدراسیون ورزشیتارماوبسایتاطلاعاتاینترنتجذابیت
-
47.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛ استیری، مهرداد ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیزیرساختهای بازاریابی الکترونیکی و پیادهسازی بازاریابی الکترونیکیروشهای بازاریابی الکترونیکی
-
48.
مؤلف : بخشی زاده، الهه ؛ آقا زاده، هاشم ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»تابستان و پاییز 1389، سال ششم - شماره 1 ISC (22 صفحة - من 123 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیاثربخشی تبلیغاتمدل سلسله مراتب اثرات
-
49.
مؤلف : هاشمی، سید مجید ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1389 - شماره 54 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 171 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:صادراتاینترنتتجارت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیگاز و پتروشیمیتوسعه صادراتاطلاعات
-
50.
مؤلف : حسینی، سید احمد ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ عباسی اسفناجی، حسن ؛
مجلة:دانشور رفتار»دی 1387 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیعملکرد صادراتیبازاریابی اینترنتیصادرکنندگان نمونه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)