کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : رحمان نژاد، محمد ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 127 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ایمیلیبازاریابی رسانه اجتماعیبازاریابی وبسایتیبازاریابی به وسیله اینفلوینسرهابازاریابیتبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیاینفلوئنسراطلاعاتمشتریانرسانههای اجتماعی
-
22.
مؤلف : میرزاخان، حامد ؛
مجلة:مطالعات تطبیقی فقه و اصول مذاهب»بهار و تابستان 1401، سال پنجم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 68 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:عقد جعالهبازاریابی الکترونیکیسایتهای کلیکیکسب مالبازاریابی
-
23.
مؤلف : شکیب، بهناز ؛ سلطانیان، عادل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»زمستان 1400 - شماره 30 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیبازاریابی الکترونیکیتجارت الکترونیک.بازاریابیبازاراستراتژیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیاطلاعاتموتورهای جستجوبازاریابی دیجیتالوبلاگمشتری
-
24.
مؤلف : یاوری، قمر ؛ تاش، مهیم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (16 صفحة - من 420 إلی 435 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺟﺪﯾﺪ
-
25.
مؤلف : کریمی، رضوان ؛ نجفی کانی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : صحنه، بهمن ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز و زمستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 125 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:توسعه روستایینواحی روستاییبازاریابی الکترونیکیمعیشت پایدارشهرستان گرگان
-
26.
مؤلف : رحمانی، یاسمن ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (17 صفحة - من 4 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوابازاریابی الکترونیکیمحصول ورزشیفروشگاه اینترنتیوبسایت ورزشی
-
27.
كاتب مسؤول : احسان رضایی، علی ؛ مؤلف : اعظمی، محسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 52 (جلد اول) (11 صفحة - من 25 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیتوسعه صنعت گردشگریگردشگران استان همدان
-
28.
مؤلف : سعیدی نسب، سحر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1400، دوره دوم - شماره 1 (18 صفحة - من 82 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکیبازاریابیکارکنانبازاریابی الکترونیکفناوریفناوری اطلاعاتهتلها
-
29.
مؤلف : شیرشمسی، عبدالمهدی ؛ رنجبر، محمدحسین ؛ حسنپور، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:گردشگری شهری»زمستان 1399، دوره هفتم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 35 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریشهر یزدبازاریابی الکترونیکیگردشگریمدلسازی
-
30.
مؤلف : سعیدبخش، سعید ؛ نعمت بخش، محمدعلی ؛ رنجبریان، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کاظمی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 105 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعاتبازاریابی الکترونیکیگردشگری پزشکیسیستمهای پیشنهاددهندهگردشگریاطلاعاتدرمانیطراحیکاربران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)