کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیکی / (55 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : فلاحی، مصطفی ؛ خلیفه، سید نعمت ؛ نوربخش، مهوش ؛ كاتب مسؤول : کهندل، مهدی ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 376 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:ایرانصنعتورزشبازاریابی الکترونیکیتولیدی
-
12.
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب)
كاتب مسؤول : فراهانی، زهرا ؛ مؤلف : سیدجوادین، سید رضا ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 50 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیعملکرد کسب و کارها
-
13.
مؤلف : کشتگر، نفیسه ؛ مرتضی نژاد، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (7 صفحة - من 12 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:بازاريابي الکترونيکي کرونا ويروس کوويد١٩
-
14.
مؤلف : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ كاتب مسؤول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیعملکرد مورد انتظارقصد خریدانگیزه لذت بخش
-
15.
مؤلف : دادشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»خرداد 1401 - شماره 36 (جلد اول) (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاربازاریابیاطلاعاتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
16.
مؤلف : جعفری، محمد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (13 صفحة - من 629 إلی 641 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشبازاریابی الکترونیکیبانک انصارهوش مندی رقابتی
-
17.
كاتب مسؤول : داداشی جو کندان، علیرضا ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»فروردین 1401 - شماره 35 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاراطلاعاتفناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
18.
كاتب مسؤول : رضايي، محسن ؛ مؤلف : علی احمدی، علیرضا ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ اميني، محمدتقي ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1401 - شماره 70 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 96 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیفناوری اطلاعاتکارت امتیازی متوازنبازاریابی الکترونیکیهمراستاییبازارسازمانمدلبازرگانی
-
19.
مؤلف : دیواندری، احمد ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 9 (19 صفحة - من 33 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی الکترونیکیشرکت های کوچک و متوسطجهت گیری بازار
-
20.
كاتب مسؤول : رحیمیان، مهدی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانبازاریابی الکترونیکیدلفیفازیتعاونیهای بازاریابی اینترنتیتجارت الکترونیکی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (15 مقالة)
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- A (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- A+ (2 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)