کلمة المفتاح برندگرایی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : اصانلو، بهاره ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 129 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:برندگراییعملکرد مشترینوآوریبرندسازی داخلیکارکنانسازمان
-
2.
مؤلف : سعادت مهر، مسعود ؛ بالونژادنوری، روزبه ؛
مجلة:جستارهای اقتصادی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 304 إلی 330 )
الکلمات المفتاحية:مدگراییبرندگراییسبکهای خریدملیگرایی اقتصادی
-
3.
كاتب مسؤول : عسکریان، فریبا ؛ مؤلف : آقایی، نجف ؛ ضیایی، اباذر ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1400 - شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 213 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:شهرداری تهرانبرندگراییبازارگرایی سبزعملکرد بازاریابی سبز.
-
4.
مؤلف : شیخ اسماعیلی، سامان ؛ حیدری، سید عباس ؛ كاتب مسؤول : نوربخش، سید کامران ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1400، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتصنعت بانکداریبرندگراییارتباطات بازاریابی یکپارچهبازارگرایی
-
5.
مؤلف : شفیعی زاده، فاطمه ؛ آفرینش، اکبر ؛ شریفی فر، فریده ؛ كاتب مسؤول : نیک بخش، رضا ؛
مجلة:مطالعات اسلامی در حوزه سلامت»پاییز 1398 - شماره 9 (14 صفحة - من 67 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:برندگراییرفتارهای برندسازارتباطات درونکارکردیکارکنان وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران
-
6.
مؤلف : مندعلی زاده، زینب ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1397 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 73 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازارگراییباشگاه ورزشیبرندگرایی
-
7.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ قبهای، محسن ؛ فضلینژاد، پدرام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 105 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:دانشبرندگراییارزش ویزه داخلی برندتعهد داخلی نسبت به برند
-
8.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مظلومی، نادر ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ بیابانی، حسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 55 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییجهت گیری استراتژیککارآفرینی محوریبرندگراییتکنیک دلفی و تلاطم محیطیجهتگیریعملکردبازارجهتگیری کارآفرینیعملکرد شرکت