پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : آقایی، میلاد ؛ آقایی، اصغر ؛ آقایی، رضا ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاندلفی فازیآزمایشگاه تصمیم گیری و ارزیابی آزمون (دیمتل) فازیمشتریشاخصفازیمشـتریانبـا
-
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندارتباطات یکپارچه بازاریابیقدرت برندعناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارقوتبانکنام تجاری
-
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
(22 صفحة - من 43 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتشبکه های عصبی مصنوعیخدمات تلفن همراهوفاداری به شناسهنظریه مجموعه ناهموار
-
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ علوی، سیدمسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(18 صفحة - من 65 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی دیداری بسته بندیویژگی کارکردی بسته بندیمتغیرهای بوم شناختیمشترینقش تعدیل گری
-
مؤلف : صادقی مقدم، محمدرضا ؛ زارعی دودجی، ابوالقاسم ؛ صادقی مقدم، علی اصغر ؛
(20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد فازی مدل کانوپرسشنامه فازی کانوجدول ارزیابی فازی کانوطبقه بندی ویژگی های کیفیتتحلیل نیازهای مشتریکانومدل کانوفازیرویکرد فازی
-
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ زمانی مقدم، افسانه ؛ دهقانی سامانی، نسترن ؛
(18 صفحة - من 103 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های جمعیهمسالانرفتارخریدکودکفرآیند اجتماعی سازیکودکانرفتار خرید کودکاطلاعاتمصرفکنندهپژوهشتبلیغاتمحصولاتدختران
-
مؤلف : قلی پور، رحمت الله ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ همتی، عبدالناصر ؛ شریفی، کیومرث ؛
(16 صفحة - من 121 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:سیاستگذاریصنعت بیمهنقشه شناختیتبلیغات اثربخشبیمهتبلیغاتمدلسیاستهـا
-
مؤلف : قندهاری، مهسا ؛ خزایی پول، جواد ؛ بهارستان، امید ؛ بالویی جام خانه، هادی ؛ کیالاشکی، جعفر ؛
(18 صفحة - من 137 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل پوششی داده هاوفاداریارزش ویژه برندمدلسازی معادلات ساختاریخودروکاراییارزش ویـژه ی برنـدارزشارزش ویژهی برنـدDEAمدلپژوهشمشتری