کلمة المفتاح دلبستگی به برند / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عزیزی، مهشید ؛ راموز، نجمه ؛ كاتب مسؤول : ملکی، محمدحسن ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 138 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به برندنفرت از برندخیانت ادراک شده برند
-
2.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
3.
مؤلف : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 70 (جلد نهم) (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت درک شدهدلبستگی به برند
-
4.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛ شجاع، علی ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (25 صفحة - من 349 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندترجیح برنددلبستگی به برندتناسب خودقصد خرد
-
5.
كاتب مسؤول : پورحسین، زهرا ؛ مؤلف : عبدوی، فاطمه ؛ جوانی، وجیهه ؛ پاشایی، سجاد ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1399 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 81 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندشبکه اجتماعیدلبستگی به برند
-
6.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ جوانی، وجیهه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1397 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 247 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیدلبستگی به برندشهرت برندبرند شخصی
-
7.
مؤلف : رستگاری، مهدی ؛ امیر حسینی، سید احسان ؛ ترکفر، احمد ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1396 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 125 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانبرندتعهد به برنددلبستگی به برندجامعة برندشباهت جامعه
-
8.
مؤلف : جلالی، شهرام ؛ حدادیان، علیرضا ؛ اسعدی، عبدالرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 1039 إلی 1053 )
الکلمات المفتاحية: وفاداری به برندارزش درکشده برند دلبستگی به برند ارزش برند
-
9.
مؤلف : شعبانی نشتایی، میترا ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1396، دوره نهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 573 إلی 594 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگی به برندسطوح تفسیرطبقات کالاقدرت استدلالهدایای مالیدلبستگیتناسب
-
10.
مؤلف : شعبانی نشتایی، میترا ؛ حیدر زاده هنزایی، کامبیز ؛ منصوریان، یزدان ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیدلبستگی به برندبرنامة تبلیغاتیبرنامه پیشبردیطبقات محصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- B (1 مقالة)