کلمة المفتاح دیجی کالا / (17 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسلام نژاد، نیلوفر ؛ اسلام نژاد، عفت ؛ حجت آبادی، سعید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (18 صفحة - من 626 إلی 643 )
الکلمات المفتاحية:خرید آنلایندیجی کالاابعاد ویژه برندکاربران فروشگاه اینترنتی
-
2.
مؤلف : همایونی راد، محمدحسین ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (14 صفحة - من 66 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانتجارت الکترونیکرفتار خریددیجی کالا
-
3.
كاتب مسؤول : محمودی، سید نورالدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 التصنيف الف (Ministry of Science (27 صفحة - من 190 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:محصولات فرهنگیکیفیت اطلاعاتدیجیکالااعتماد مصرفکنندهبازینمایی سبز
-
4.
مؤلف : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ كاتب مسؤول : شاهینپور، علی ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحة - من 1771 إلی 1788 )
الکلمات المفتاحية:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالامشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
5.
مؤلف : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (15 صفحة - من 417 إلی 431 )
الکلمات المفتاحية:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
-
6.
مؤلف : شریفی، محمد ؛ كاتب مسؤول : مردانی، محمدرضا ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 (19 صفحة - من 80 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکفروش اینترنتیبحرانهای فراگیرموفقیت در تجارت الکترونیکدی جی کالامشتریاطلاعاتفروشتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
-
7.
كاتب مسؤول : فتاحی، کسری ؛ مؤلف : ادائی، حانیه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحة - من 225 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
8.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (28 صفحة - من 75 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید نوآوریرضایت مصرف کنندگانبازاریابی آنلاین دیجی کالا
-
9.
مؤلف : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حورعلی، منصوره ؛
مجلة:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحة - من 49 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
-
10.
كاتب مسؤول : ثنایی، محمدرضا ؛
مجلة:دانشنامه تحول دیجیتال»پاییز 1400 - شماره 3 (17 صفحة - من 29 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالتحلیل ساختار شبکههای اجتماعیدیجیکالا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)