کلمة المفتاح ذهنیت مثبت / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کمالی دولت آبادی، محبوبه ؛ تشکری، مرتضی ؛ صراف، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (30 صفحة - من 299 إلی 328 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت حسابرسیهمزاد پنداریذهنیت مثبتحسابرساطلاعاتحسـابرسحسابرسیصاحبکارحسابداریAuditاستقلال حسابرساعتمادصـاحبکار
-
2.
مؤلف : بهرامی فارسانی، الهام ؛ کریمی، فرزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 19 (18 صفحة - من 179 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریشناخت مشتریکیفیت درک شده خدماتقصد استفاده مجدد مشتریان از خدماتذهنیت مثبتمشتریمشتریانخدمات