کلمة المفتاح شناخت مشتری / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهرامی فارسانی، الهام ؛ کریمی، فرزاد ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره جدید - شماره 19 (18 صفحة - من 179 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریشناخت مشتریکیفیت درک شده خدماتقصد استفاده مجدد مشتریان از خدماتذهنیت مثبتمشتریمشتریانخدمات
-
2.
مؤلف : عبدالمنافی، سعید ؛ ترابی میبدی، وفا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»اردیبهشت 1394 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:صداقتسیستم اطلاعاتبرون سپاریTrustشناخت مشتریتوانایی خرید مشتری