کلمة المفتاح رفتار مصرفکننده / (285 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
51.
كاتب مسؤول : جعفری هفتخوانی، نادر ؛ مؤلف : رحیمی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1401 - شماره 84 التصنيف B (Azad University/ISC (24 صفحة - من 155 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنارضایتی مشتریاننظریه دوعاملیویدئو درخواستی (وی. ا.دی.)دادههای برخط
-
52.
كاتب مسؤول : فلاح، محمدرضا ؛ مؤلف : معینی، حسین ؛ شهابی نژاد، مینا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 161 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهتحریم مصرفکنندهخصومت مصرفکنندههمافزایی تحریم
-
53.
مؤلف : زرین کمر، ساغر ؛ حیدری، عباس ؛ كاتب مسؤول : رحیمی، اعظم ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 3 (19 صفحة - من 5 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهبازاریابیکالاهای لوکسبازار طلالوکسمصرفرفتار خریدبازار
-
54.
كاتب مسؤول : امیری، صبا ؛ مؤلف : داوری، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 89 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
55.
مؤلف : زندی، محمد احسان ؛ كاتب مسؤول : ثقفی، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 143 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریرفتار مصرفکنندهزیستبوم نوآوریتحلیل لایهای علتهااقتصاد اشتراکیسیستمپلتفرمپژوهش
-
56.
مؤلف : احمدی زاد، آرمان ؛ نسائی، خبات ؛ كاتب مسؤول : پورحیدری، علیرضا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 277 إلی 294 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهخرید آنلاینعلیبابانتنوگرافیشبکه نگاری
-
57.
مؤلف : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
58.
مؤلف : حساسی، نادر ؛ نوروزی، محمد ؛ كاتب مسؤول : نوروزی، موسی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (16 صفحة - من 983 إلی 998 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاستراتژی بازاریابیرفتار مصرف کنندهخرید ناگهانیمشتریفروشگاهرفتارموسیقی
-
59.
كاتب مسؤول : نصرتی، محمود ؛ مؤلف : رضایی، احمد ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»بهار 1401، سال چهاردهم - شماره 2 التصنيف A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 95 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگهویتهویت قومیلررفتارمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهرفتار مصرفیسنضریب تاثیرمتغیر
-
60.
مؤلف : آسیم، محمدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 31 (26 صفحة - من 39 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهصنعت بیمه.بندسازی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (69 مقالة)
- علمی-پژوهشی (59 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- B (14 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- ج (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (3 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- A (3 مقالة)
- C (2 مقالة)