کلمة المفتاح شرکت ایرانسل / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی حقیقی، محمدهاشم ؛ رعنایی کردشولی، حبیب اله ؛ غفورنیان، محمد ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهار 1392 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 135 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:شبیهسازیپویاییهای سیستمبازار تلفن همراهاپراتور دومشرکت ایرانسل
-
2.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حسینی، حسن ؛ اصغریه اهری، حامد ؛ آرین، ابوالفضل ؛ دریکنده، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانتاکتیک های بازاریابی رابطه ایکیفیت ارتباطشرکت ایرانسلمشتریمشتریانبازاریابیرضایت مشتریرضایت مشتریانوفاداری مشتریاعتماد مشتری