الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 18 |
میان رشته ای 4 |
علوم اجتماعی 3 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 3 |
حسابداری 2 |
اخلاق 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 31 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 8 |
ب 8 |
الف 1 |
-
1.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 237 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
2.
مؤلف : شاه حسینی بیده، شیما ؛ نایب زاده، شهناز ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ میرحسینی، سید مجید ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 37 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:علمسنجیبازاریابی ویروسیتبلیغ ویروسیوب آف ساینس
-
3.
مؤلف : رضائی، مسلم ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (19 صفحة - من 15 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مرور سیستماتیکتحلیل محتوای کیفیجایگاهسازی برندمصرفکننده مسلمان
-
4.
مؤلف : ترابی، زهرا ؛ سعیدا اردکانی، سعید ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1402 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 54 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدارصنعت گردشگریتحلیل مضمونصلاحیت حرفه ایتحلیل محتوای استقرائی
-
5.
مؤلف : نجفی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندکیفیت درک شدهارتباط و آگاهی از برندقصد استفاده از برند
-
6.
مؤلف : انصاری، راحله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 67 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونخرید تکانشیویژگی شخصیتی پنج عاملیمدلسای ساختاری تفسیری
-
7.
مؤلف : ناظمی زاده، منیژه ؛ معین الدین، محمود ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : حیرانی، فروغ ؛
مجلة:حسابداری مدیریت»پاییز 1401 - شماره 54 التصنيف B (حوزه علمیه/ISC (16 صفحة - من 93 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادیحسابداریالگوریتم رتبهبندی چند معیاره
-
8.
مؤلف : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز 1401، دوره نهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 114 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:صنعت مواد غذاییزبانشناسی برندروانشناسی مصرفکنندهزبانشناسیزبانشاخصشناساییبرندسازیبرندینگمشتریانپژوهشنمادشناسی
-
9.
مؤلف : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز و زمستان 1401 ، دوره اول - شماره 1 (15 صفحة - من 9 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانه اجتماعیکتابشناسی و علم سنجیتحقیقات اسلامی
-
10.
مؤلف : نامی، ارسلان ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ هنری، محمدتقی ؛ كاتب مسؤول : نایب زاده، شهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1401-شماره 6 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 5 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیبرنددانشگاه فنی و حرفهایبرند موفق