کلمة المفتاح فروش / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : شجاعي فرد، علي ؛
مجلة:مطالعات علوم اسلامی انسانی»تابستان 1399 - شماره 22 (جلد 1) (8 صفحة - من 114 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:فروشرضایت مندیخریداران خارجیصادرکنندگان پسته تهرانتباین فرهنگی
-
22.
مؤلف : رشیدی احمدآبادی، مرتضی ؛
مجلة:پژوهش و مطالعات اسلامی»اردیبهشت 1399، سال دوم - شماره 10 (19 صفحة - من 36 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فقهفروشبازاریابی شبکه ایشرکت هرمی
-
23.
مؤلف : حسینی، فاطمه سادات ؛ سعیدی، پرویز ؛ مستقیمی، محمودرضا ؛ كاتب مسؤول : شجاعی، سامره ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»بهار 1399- شماره 43 التصنيف B (Azad University (15 صفحة - من 15 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیمشتریفروشقابلیتهای بازار سازمانی
-
24.
كاتب مسؤول : قاضی نوری، سپهر ؛ مؤلف : محمدهاشمی، زهرا ؛ سجادی فر، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1399، سال دوازدهم - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 95 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:فروششرکتهای دانشبنیانمحصول جدیدنیرویانسانی تحقیق و توسعهاثر افزونگی
-
25.
مؤلف : محمد یوسفی، لیلا ؛ خسروی، رضا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 4 (13 صفحة - من 24 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:فروشعملکرد مالیمسئولیت پذیری اجتماعیکیفیت کنترل های داخلی
-
26.
مؤلف : عسگری، ناصر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 485 إلی 504 )
الکلمات المفتاحية:شایستگیفروشالگوی شایستگیصنعت پخشمدیر فروشمدیران فروشروشفروشندگان
-
27.
مترجم : آقامیری، سید امید ؛ بیدگلی، عباس ؛ مؤلف : کاتلر، فیلیپ ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1398 - شماره 97 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 45 إلی 59 )
-
28.
كاتب مسؤول : صالحی فر، ارزو ؛ مؤلف : فرح گل، پوریا ؛
مجلة:جهان نوین»پاییز 1398 - شماره 7 (17 صفحة - من 18 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بازاریابیفروشهوش فرهنگیابعاد چهارگانه هوش فرهنگی
-
29.
مؤلف : پسیان، غلامرضا ؛ فانی، اکبر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1398 - شماره 12 (28 صفحة - من 113 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:قیمتبازاریابیفرآیند تحلیل سلسله مراتبیکیفیترضایت مشتریفروشتوزیع فیزیکیمحصولات پتروشیمیروشمشتری
-
30.
نقش و اهمیت بازاریابی اینترنتی در عملکرد شرکت های فعال در زمینه تجارت الکترونیک (دیجی کالا و بامیلو)
مؤلف : شفق جهرمی، بهاره ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1398، دوره پنجم - شماره 1 (9 صفحة - من 70 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:عملکردارتباطاتفروشبازاریابی اینترنتیچهره تجاری و مزیت رقابتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)