کلمة المفتاح فروش / (57 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : فتاحی، کسری ؛ مؤلف : ادائی، حانیه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحة - من 225 إلی 244 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
12.
مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاینترنتفروشبازاریابی الکترونیککسبوکار مدرن
-
13.
مؤلف : یداللهزاده طبری، ناصرعلی ؛ كاتب مسؤول : فلاح، مریم ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»زمستان 1400 - شماره 8 (7 صفحة - من 40 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:گالری هنریبازاریابی آثار هنریفروشارزش فرهنگیبازاریابی اجتماعی
-
14.
مؤلف : موقرافضلی، سیدمحمد ؛ حسنی کبوترخانی، فائزه ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (10 صفحة - من 582 إلی 591 )
الکلمات المفتاحية:اقتصادبازاریابیفروشویروس کرونا
-
15.
مؤلف : بهادری، سخاوت ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»زمستان 1400 - شماره 8 (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیعوامل سازمانیعوامل محیطیعوامل ساختاریفروشعوامل استراتژیکاستراتژیاطلاعاتروشعواملفروش شرکت
-
16.
مؤلف : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ كاتب مسؤول : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»فروردین 1400 - شماره 5 (18 صفحة - من 50 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:فروشبازاریابی اینترنتیشرایط بحران
-
17.
مؤلف : صادقی ده چشمه، مهرداد ؛ سمیعی کرانی، ضرغام ؛ كاتب مسؤول : قائدامینی هارونی، عباس ؛
مجلة:پژوهش های روانشناختی در مدیریت»بهار و تابستان 1400- شماره 12 (36 صفحة - من 171 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بانک کشاورزیهوش هیجانیمشتریفروشخدمات بانکی
-
18.
كاتب مسؤول : بهرامی، احسان ؛
مجلة:پژوهشهای حقوقی»بهار 1400 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 259 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:فروشقاعدهاستثناءدعوادادرسیدادگاهقانون آیین دادرسی مدنیقضاییدعوی
-
19.
مؤلف : محمدی، روژین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (6 صفحة - من 631 إلی 636 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتبلیغات اینترنتی بازاریابی شبکه های اجتماعی فروش
-
20.
مؤلف : شیخ، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، شیوا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1399 - شماره 47 التصنيف B (Azad University (21 صفحة - من 399 إلی 419 )
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (4 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)