کلمة المفتاح مدیریت برند داخلی / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شفیعا، سعید ؛ مؤلف : سیدنقوی، میرعلی ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 104 إلی 119 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برند داخلیمدیریت برندراهبردهای مدیریت برند داخلیهتل های شهر تهرانکارکنانمدیرمدیریتهتلراهبردهایراهبردهای مدیریتبرند داخلیتشویق
-
2.
كاتب مسؤول : پورنگ، علی ؛ مؤلف : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ دعائی، حبیب اله ؛ نادرنژاد، عاطفه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت انتظامی»بهار 1399 - شماره 53 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 101 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت زندگی کاریرفتار شهروندی سازمانیپلیس+10مدیریت برند داخلیسازمان خدمات محورکارکنانمدیریتبرند داخلی
-
3.
مؤلف : بهزادی، مریم ؛ عابدی، احسان ؛ هاشمی، سید محمود ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 505 إلی 524 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیرفتار شهروندی برندتعهد به برندمدیریت برند داخلیتمایل به ماندنکارکنانمدیریتتعهد کارکنانبرنـدتعهدبرند داخلی
-
4.
مؤلف : شفیعا، سعید ؛ سیدنقوی، میرعلی ؛
مجلة:باغ نظر»بهمن 1397 - شماره 68 ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت برند داخلیمدیریت برندبرند داخلیالگوی مدیریت برند داخلیهتلهای تهران
-
5.
كاتب مسؤول : خلیل نژاد، شهرام ؛ مؤلف : اصلانی افراشته، امیر ؛ شجاعی، محمد حسین ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1396 - شماره 13 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 180 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریعجین شدن با شغلهویت سازمانیمدیریت برند داخلیکارکنانسازمانیمدیریتهتلعجین شدنپژوهشفرضیۀ
-
6.
مؤلف : غفوریان شاگردی، امیر ؛ آیباغی اصفهانی، سعید ؛ بهبودی، امید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1396 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیرفتار شهروندیمدیریت برند داخلی
-
7.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ صادقی، فرشته ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 67 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیمدیریت برند داخلیتمایب به ماندنینگرهای شغلیکارکنانلنگرهای شغلیمدیریتتمایل به ماندنسازمانبرند داخلیپژوهش
-
8.
مؤلف : کریمی علویجه، محمد رضا ؛ اسحاقی، سیدمحمدصادق ؛ احمدی، محمد مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1395 - شماره 80 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 119 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلی: رفتار شهروندی برندتعهد کارکنان نسبت به برندمدیریت برند داخلیاعتماد کارکنان به برنددانش کارکنان نسبت به برندبیمه طبقهبندی JEL: M31
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ب (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)