کلمة المفتاح اجتماع برند / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
مؤلف : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ كاتب مسؤول : بلوچ، محمود ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کننده
-
2.
مؤلف : راموز، نجمه ؛ كاتب مسؤول : طاهری، نجمه ؛
مجلة:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (18 صفحة - من 334 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندمالکیت روانی برنداجتماع برندعجین شدن مشتریان
-
3.
كاتب مسؤول : مازیاری، محمد ؛ مؤلف : حمیدی، مهرزاد ؛ خبیری، محمد ؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تماشاگران فوتبالمصرف رسانهاجتماع برندحضور در ورزشگاهریسک ادراکشده
-
4.
كاتب مسؤول : غفاری، محمد ؛ مؤلف : شایسته، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (47 صفحة - من 166 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجدداجتماع برندتعلق به برندتوصیه برند به سایرینبرنـدهـابرنــدبـههــامشـتریتعهـد بـه برنـدبــر
-
5.
مؤلف : عربلوی مقدم، سعید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقازاده، هاشم ؛ زندی پور، طیبه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 529 إلی 546 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیشبکههای اجتماعیاینستاگراماجتماع برندرابطه مصرفکننده ـ برندمصرفکنندگاناجتماعیرابطهشناساییشبکه اجتماعی اینستاگرامپژوهش
-
6.
مؤلف : عباداتی، نرجس ؛ ساروخانی، باقر ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛
مجلة:راهبرد اجتماعی فرهنگی»تابستان 1397 - شماره 27 التصنيف د (Ministry of Science (20 صفحة - من 261 إلی 280 )
الکلمات المفتاحية:نظام پیشنهاداتعملکرد برندرسانههای اجتماعیاجتماع برند
-
7.
مؤلف : عباداتی، نرجس ؛ ساروخانی، باقر ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1396 - شماره 46 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 114 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برنداجتماع برندشهروندان سایبری
-
8.
مؤلف : عباداتی، نرجس ؛ ساروخانی، باقر ؛ فرهنگی، علیاکبر ؛
مجلة:پژوهش اجتماعی»زمستان 1395 - شماره 33 (32 صفحة - من 19 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه اجتماعیارزش ویژه برندعملکرد برنداجتماع برندمدلمشتریارزش ویژهاجتماع برند آنلاینفرضیهتعدیلرسانههای اجتماعی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)