کلمة المفتاح آوازه برند / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : آریافرد، قاسم ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science (15 صفحة - من 61 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:سیستم های اطلاعاتیآوازه برندگردشگران اروپاییاپلیکیشن های خرید موبایل
-
2.
كاتب مسؤول : محرم زاده، مهرداد ؛ مؤلف : نوری، محمد سیوان ؛ کیانی، فرشته ؛ حاوندی زاد اقدم، حانیه ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 25 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان محصولات ورزشیتشویق به انتخاب برندآوازه برند
-
3.
مؤلف : حسامی، شیما ؛ خدامرادپور، مژگان ؛ كاتب مسؤول : زمانی دادانه، شاهو ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1400- شماره 8 (27 صفحة - من 38 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی برندشواهد برندآوازه برندتمایز برندنقش میانجی
-
4.
كاتب مسؤول : آروانه، مرجان ؛ مؤلف : شجاعیان، پری ؛
مجلة:فرهنگ ایلام»پاییز و زمستان 1400 - شماره 72 و 73 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 166 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مشتریاناعتماد شناختیاعتماد عاطفینگرش برندآوازۀ برند
-
5.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 509 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
6.
مؤلف : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ فارسی زاده، حسین ؛ باغانی، علی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندبرندسازی خدماتشواهد برندآوازه برندمشتریمشتریخدماتخدماتمشتریانمشتریانوفاداریوفاداریرضایترضایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- د (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)