کلمة المفتاح بازاریابی بین المللی / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیض اللهی، مجتبی ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ كاتب مسؤول : احمدی شریف، محمود ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آبان 1401 - شماره 24 ISC (31 صفحة - من 2658 إلی 2688 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستبافتحلیل شکافبازاریابی بین المللیرویکرد آمیختهصادراتفرش دستباف ایرانبازار
-
2.
مؤلف : زارع مهرجردی، فرزانه ؛
مجلة:آموزش و توسعه منابع انسانی»تابستان 1401- شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 55 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:مناطق آزاد تجاریبازاریابی بینالمللیشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللیمدیرانشایستگیمدلصادرات
-
3.
مؤلف : اکبری یاسوج، سید علی رضا ؛ انصاری، یعقوب ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1401 - شماره 1 (9 صفحة - من 306 إلی 314 )
الکلمات المفتاحية:SWOTمحیط بازاریابیبازاریابی بین المللیبازارمحیطمصرفموفقیت
-
4.
مؤلف : حسن پورکیاپی، الهام ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (22 صفحة - من 178 إلی 199 )
الکلمات المفتاحية:مديريت استراتژي برند بازاريابي بين المللي
-
5.
كاتب مسؤول : جامی پور، مونا ؛ مؤلف : طالاری، محمد ؛ بشکار، راضیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»زمستان 1400 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فرشآنتروپی شانونبازاریابی بینالمللیبازاریابی دیجیتال
-
6.
كاتب مسؤول : حسینی، میرزا حسن ؛ مؤلف : کشاورز، الهام ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1400 - شماره 69 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 95 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبازاریابی سبزکسب و کارهای کوچک و متوسطبازاریابی بین المللیرویکرد متدولوژی سیستم نرم
-
7.
مؤلف : شاهرودی، کامبیز ؛ حیدری مجد، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 127 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:کسب و کاراستراتژی بازاریابیقابلیت هابازاریابی بین المللیپراکندگی بین شرکتی
-
8.
مؤلف : نعمتی، بهروز ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی در صنعت نفت و انرژی»بهار 1400- شماره 48 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 3 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بین المللینظام مدیریت دانشزیرساخت اجرای مدیریت دانشنظام مدیریت دانش صنعت نفت .
-
9.
مؤلف : تاجالدین، حسن ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 324 إلی 339 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندبازاریابی بین المللیجایگاه یابی برندجهت گیری برندبرند محصولات صادراتی
-
10.
مؤلف : همتی، مریم ؛ فیض، داود ؛ آذر، عادل ؛ زارعی، عظیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 198 إلی 226 )
الکلمات المفتاحية:توسعه صادراتموانع صادراتتحلیل تممدل ذهنیبازاریابی بینالمللیصادراتمدیرانموانع توسعه صادراتبازارشناسایی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)