کلمة المفتاح جایگاه برند / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زیتونی، زویا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1401 - شماره 1 (15 صفحة - من 84 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانهوش رقابتیجایگاه برندشرکت ایرانخودرواطلاعاتشرکت ایرانخودرورقبابازارمشتریان
-
2.
مؤلف : صادقی پور قوام اباد، محمد سینا ؛ سلیمانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1400 - شماره 35 (15 صفحة - من 406 إلی 420 )
الکلمات المفتاحية:جایگاه برندجهتگیری مشتریجهتت گیری نوآوریسپاهان باطری
-
3.
كاتب مسؤول : مرادی نوشاد، احمدعلی ؛ مؤلف : اصغری صارم، علی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 51 (جلد ششم) (16 صفحة - من 72 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندجایگاه برندبانک رفاه کارگران شهر همدان
-
4.
مؤلف : طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛ مقدم، متینه ؛ سعیدیپور، عادل ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1399 - شماره 2 (13 صفحة - من 15 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانایران خودروهوش رقابتیجایگاه برند
-
5.
مؤلف : بیگ مرادی، رضا ؛ دشمن زیاری، اسفندیار ؛ كاتب مسؤول : روستا، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 130 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریشخصیت برندلوازم خانگیجایگاه برند
-
6.
كاتب مسؤول : اکبری، مرتضی ؛ مؤلف : مهرعلی، مریم ؛ سیدامیری، نادر ؛ دانش، مژگان ؛ رمضانپور نرگسی، قاسم ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»زمستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 1 إلی 22 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریارزش مشتریمسئولیت اجتماعی شرکتیجایگاه برندمشتریمسئولیت اجتماعی شرکتگردشگریمشتریان
-
7.
مؤلف : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ قزوینی، هادی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد برندسیستم خبره فازیجایگاه برندشرمندگی برند مصرف کنندههم خوانی شخصیت برند و مشتریفازیبهبود عملکردبازارBrandعدد فازی مثلثیپژوهشمشتریان
-
8.
مؤلف : شفیعی، میثم ؛ داودی، زهرا ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:فرش دستباف ایرانجایگاه برندمشتریان اروپایی
-
9.
مؤلف : جوانی، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 175 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:ورزشبرندسازیالگوی پارادایمیجایگاه برندارزشهای برند
-
10.
مؤلف : صحت، سعید ؛ عبداله شاهی، شادی ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»پاییز 1395 - شماره 4 (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانبرند خدماتجایگاه برندشرکت بیمه ی سیناوفاداری مشتری