کلمة المفتاح جایگاه یابی مجدد برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 37 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابیجایگاهیابی مجدد برندجایگاهیابینظریه دادهبنیادبرند
-
2.
مؤلف : اسد زاده، احمد ؛ آسیابان رضایی، مینا ؛ طاهونی، مهناز ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1392 - شماره 24 ISC (22 صفحة - من 119 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:بازار محوریبرندسازیعملکرد برندجهت گیری برندجایگاه یابی مجدد برندبازارعملکردبازارمحوریجهتگیریبازاریابیبازارهای بینالمللی