بهار 1397 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science)
-
مؤلف : قاسمیان صاحبی، علی ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
(22 صفحة - من 13 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعیوفاداری برندعجین شدن با برندجامعه برند آنلاینجامعه برند آنلاینعجین شدن با برندوفاداری برندشبکه اجتماعیمشـتریبرنـدمشتریبرنــدبـابــااجتماعی
-
مؤلف : نعلچی کاشی، علیرضا ؛ طباطبایی نسب، زهره ؛ نایب زاده، شهناز ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
(43 صفحة - من 37 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:برندنظریه داده بنیادجایگاه یابی مجدد برندجایگاه یابیجایگاهیابی مجدد برندجایگاهیابینظریه دادهبنیادبرند
-
مؤلف : بیات سرمدی، سمانه ؛ مظلومی، نادر ؛ افجه، سید علی اکبر ؛
(27 صفحة - من 81 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:آینده پژوهیتحلیل اثرات متقابلصنعت فاوبرندسازی کارفرمابرندسازی کارفرماصنعت فاوتحلیل اثرات متقابلآیندهپژوهیمتغیرهایبــرهــامتغیــرمتغیـر
-
مؤلف : مشکدانیان، فاطمه ؛ حسین زاده شهری، معصومه ؛
(27 صفحة - من 109 إلی 135 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریآمیخته بازاریابیرفتار رقابتیپویایی رقابتیپویایی رقابتیرفتار رقابتیآمیخته بازاریابیصنعت بانکداریبانکبــاهــارقابتیبـابــربــهاســتهـا
-
مؤلف : عاقلی، میثم ؛ آجرلو، فاطمه ؛
(33 صفحة - من 137 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:قصد حمایت مشتریاناستارتاپروزنامه نگاری برندتپسیاستارتآپقصد حمایت مشتریانتپسیروزنامهنگاری برندهــابرنـدهـابــابـا
-
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ توکلی، هدی ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛
(36 صفحة - من 171 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ویژه برندترجیح برندتمایل به پرداخت قیمت بالاترنوآوری خدماتبازار گرایینوآوری خدماتتمایل به پرداخت قیمت بالاترترجیح برندارزش ویژه برندکیفیت خدماتبازارگراییبــابــر