کلمة المفتاح قصد خرید / (240 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : ایمانی نسب، بهنوش ؛ موسوی، سیدنجم الدین ؛ وحدتی، حجت اله ؛
مجلة:معارف علوم اسلامی و علوم انسانی»بهار 1401 - شماره 8 (16 صفحة - من 42 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتوفاداری مشتریانتصویرذهنیقصدخریدغیرواقعی بودنقضاوت مصرف کنندهمشتریتصویرقصد خریدقضاوتمحصولمصرفکنندهکیفیتواقعی
-
42.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی
-
43.
مؤلف : محمدحسینی، زهرا ؛ بحرینیزاد، منیژه ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، مجید ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1401 - شماره 29 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندقصد خریدتاییدکننده مشهورباورپذیری تبلیغنگرش به تاییدکننده مشهور
-
44.
كاتب مسؤول : فاریابی، محمد ؛ مؤلف : جبارزاده، یونس ؛ ابراهیمی خراجو، وحیده ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1401 - شماره 30 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 295 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:همدلیکیفیت خدماتگردشگری سلامتقصد خریدبازاریابی دهانبهدهان
-
45.
كاتب مسؤول : نصیرزاده، فاطمه ؛ مؤلف : گودرزی، مسعود ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1401 - شماره 48 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 51 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:سودمندیتاثیرات اجتماعیقصد خریدریسک درک شده
-
46.
كاتب مسؤول : نصر اصفهانی، داود ؛ مؤلف : سلطان حسینی، محمد ؛ شمس، هنگامه ؛ رهبری، سمیه ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 285 إلی 307 )
الکلمات المفتاحية:آگاهیبرندقصد خریدمسکاتیادآوری برندکالاهای ورزشی
-
47.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (35 صفحة - من 75 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنوآوری بازاریابیتبلیغات خلاقانهرفتار خرید واقعیو شرکت دیجی کالاقصد خرید مشتریانتجربه خرید آنلاینمصرفکنندگان
-
48.
مؤلف : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (32 صفحة - من 145 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
49.
مؤلف : حسنوند، زهرا ؛ حکاک، محمد ؛ كاتب مسؤول : وحدتی، حجت ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1401- شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 304 إلی 335 )
الکلمات المفتاحية:نگرشرسانه اجتماعیتقلب فریبنده و غیرفریبندهقصدخرید.سبکزندگیمصرفقصدتقلبیمحصولاترسانههای اجتماعیجعلی
-
50.
مؤلف : مستقل، سهراب ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : البونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 60 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزشافزودهرفتار اطلاعاتیدانش مشتریقصد خریدصنایع الکتریکی.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (73 مقالة)
- علمی-پژوهشی (34 مقالة)
- الف (13 مقالة)
- ج (10 مقالة)
- B (9 مقالة)
- بین المللی (8 مقالة)
- C (6 مقالة)
- A (5 مقالة)
- د (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A+ (3 مقالة)
- ملی (3 مقالة)