کلمة المفتاح مدیریت دانش مشتری / (60 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : احمدی، فرید ؛ تارزاده، حجت ؛ احمدی، سهیلا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1398 - شماره 96 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 78 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت دانش مشتریپست بانک ایرانمشتریان دانش محورزیرساخت های IT
-
32.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ كاتب مسؤول : اصلانی افراشته، امیر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1398 - شماره 5 التصنيف ج (Ministry of Science (29 صفحة - من 65 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:جو خلاقمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآوریتاب آوری سازمانی
-
33.
مؤلف : غفاری، محسن ؛ کریمی، فاطمه ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1398، دوره جدید - شماره 24 (18 صفحة - من 187 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدیریت ارتباط با مشتریمدیریت دانش مشتریمشتریاطلاعاتسازمانمشتریانپروژه
-
34.
مؤلف : طلایی فرد، نسرین ؛ سنجری، فرهاد ؛ صالحی، نادر ؛
مجلة:مدیریت فردا»بهار 1398 - شماره 58 ISC (14 صفحة - من 149 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بیمهعملکرد کسب و کارمدیریت دانش مشتریقابلیت نوآوری
-
35.
مؤلف : فسنقری، جواد ؛ بنسبردی، علی ؛ رحیمی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 141 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریارزش ادراک شدهمدیریت دانش مشتری
-
36.
مؤلف : نامدار جویمی، احسان ؛ سالارزهی، حبیبالله ؛ کرد، باقر ؛
مجلة:اسلام و علوم اجتماعی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 20 التصنيف ب (حوزه علمیه/ISC (26 صفحة - من 77 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشسرمایه نمادینمدیریت دانش مشتریالگوی ایرانی – اسلامیالگوی اخلاقی – دینی
-
37.
كاتب مسؤول : شاه نظری، شایان ؛ مؤلف : اسماعیلیان، غلامرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 6 (13 صفحة - من 97 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:راهکارهاوفاداری مشتریDEMATELمدیریت دانش مشتریبازاریابی هدفمند
-
38.
مؤلف : فدائی، مهدی ؛ رضایی، پریسا ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»تابستان 1397 - شماره 11 (14 صفحة - من 82 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:عملکردمدیریت دانش مشتریخدمات نوآورانه
-
39.
كاتب مسؤول : محمدزاده، فرهادد ؛ مؤلف : تربتی، احسان ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد فروشدانش درباره مشتری
-
40.
مؤلف : آزادبخت، الیزا ؛ خانی، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (30 صفحة - من 167 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیمدیریت دانش مشتریشهرک صنعتی شهرستان خرمآباد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (14 مقالة)
- ب (13 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)