کلمة المفتاح نگرش به برند / (31 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش
-
2.
مؤلف : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (10 صفحة - من 138 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند
-
3.
مؤلف : احمدزاده، سمیه ؛ طبائیان، ریحانه السادات ؛ كاتب مسؤول : امیریان، امین ؛
مجلة:علوم خبری»بهار 1402 - شماره 45 التصنيف ج (Ministry of Science (16 صفحة - من 62 إلی 77 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برنداعتبار برنداینستاگراماعتماد به ستارهاعتبار تبلیغات
-
4.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : درویش، فاطمه ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 (18 صفحة - من 133 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندارزش ویژه برندبازاریابی حسیدلبستگی به برندتجربه برندتجربهٔمشتریحسیصنعت گردشگری
-
5.
مؤلف : افلاکی، امیر ؛ كاتب مسؤول : کورنگ بهشتی، سیامک ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»زمستان 1400 - شماره 14 (11 صفحة - من 342 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برنداعتبار برندقصد خرید مشتریانفولاد مبارکه اصفهانقصد خریدمشتریقصد خرید مشترینگرششرکت فولاد مبارکه اصفهاناعتبارمصرفکننده
-
6.
كاتب مسؤول : شکرچی زاده، زهرا ؛ مؤلف : ولیخانی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 157 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغاینستاگرامقصد خرید آنلایناینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
7.
مؤلف : کلدانی، سمانه ؛ قائدامینیهارونی، عباس ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندآگاهی از برندعملکرد برندشهرت برندامضای برند
-
8.
مؤلف : حسینی زرین کلائی، سیده زهرا ؛ بهنیا، بردیا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 626 إلی 640 )
الکلمات المفتاحية:آشنایی برند کیفیت اطلاعات نگرش به برند قصد خرید آینده مشارکت در رسانه های اجتماعی برند
-
9.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : بهبودی، امید ؛ مومن، مصطفی ؛ هوشیار، وجیهه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1400 - شماره 13 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 129 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندبیگانه گرایی مصرف کنندهقصد خرید محصولات خارجیتصویر کشور تولید کننده
-
10.
كاتب مسؤول : نظری، محبوبه ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»دی 1399 - شماره 4 (8 صفحة - من 2 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندوفاداری به برندبرند دانشگاهعملکرد دانشگاه