کلمة المفتاح هویت برند / (83 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عزیزی، شهریار ؛ مؤلف : شرفی، محمدمهدی ؛ آزمایش فرد، هما ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1402 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science (21 صفحة - من 199 إلی 219 )
الکلمات المفتاحية:ادراکنشانهشناسیشخصیت برندهویت برندمسکات
-
2.
مؤلف : لطفی آشتیانی، سید محسن ؛ آلبونعیمی، ابراهیم ؛ كاتب مسؤول : آندرواژ، لیلا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 169 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:رقابت پذیریگردشگری پزشکیهویت برندبازاریابی دیجیتالمشتریمدل
-
3.
مؤلف : جلیلی رحمتی، الهه ؛ اصغری، هادی ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1402 - شماره 23 (14 صفحة - من 11 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریرفتار شهروندیهویت برندگردشگران داخلیدانش برندگردشگرانهویتاطلاعاتمشتریدانشمشتریانرفتار شهروندی مشتری
-
4.
مؤلف : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ كاتب مسؤول : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 صفحة - من 1804 إلی 1819 )
الکلمات المفتاحية:مخاطببرندسازیهویت برندبرنامه های گفتگو محور تلویزیونیمخاطبانمدل
-
5.
مؤلف : امینیراد، سید حسین ؛ مقدم ضیابری، سید مهرداد ؛ كاتب مسؤول : علیپور، شیداله ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 20 (29 صفحة - من 176 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:برندارزش ویژه برندارزش درک شدهوفاداری برندهویت برندرضایت برندتعهد برندهتلاستان مازندرانهویتمشتریمدلارزش ویژهاعتماد
-
6.
كاتب مسؤول : خانی، سجاد ؛ مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیهویت برندصنایع خلاقنظریه دادهبنیاد چندگانهصنعت مد لباس
-
7.
مؤلف : سالمی، آزاده ؛ كاتب مسؤول : جهانشاهی، امید ؛
مجلة:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 5 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:برندهویت برندمدیریت برندمدل آکرسازمان صداوسیماصدا و سیمارسانههویتسازمانمدیرمدیریتمخاطبانسازمان صدا و سیما
-
8.
كاتب مسؤول : پسران افشاریان، سارا ؛ مؤلف : حقیقی، محمد ؛ حقیقی کفاش، مهدی ؛ اقازاده، هاشم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 68 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند سازمان
-
9.
كاتب مسؤول : طاهری، محمدحسین ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»زمستان 1400 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 82 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندهویت برنداثربخشی هویت برندایجاد وفاداری مشتریان
-
10.
مؤلف : بهادری نژاد، محمد ؛ فروزنده، الهام ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت التصنيف ملی (16 صفحة - من 526 إلی 541 )
الکلمات المفتاحية:SPSSPLS رفتار اعتمادهويت برند مصرف كننده خريد اينترنتي
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (27 مقالة)
- علمی-پژوهشی (12 مقالة)
- الف (5 مقالة)
- B (4 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ج (3 مقالة)
- د (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)