کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : شیرزادی، طاهره ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (18 صفحة - من 75 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندوفاداری به برندکروناتعطیلات کاری
-
32.
كاتب مسؤول : غفوریان شاگردی، امیر ؛ مؤلف : شیروانی مقدم، سپیده ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 47 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگشخصیت برندوفاداری به برندعملکرد برندهتلهای 5 ستاره مشهد
-
33.
مؤلف : شمس زاده علوی، سید محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 التصنيف A (Azad University (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برندعلاقه به برندمصرفکنندگان پوشاکنوآوری در مد
-
34.
مؤلف : اوقانیان، مجید ؛ کریمی، مهناز ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (16 صفحة - من 1521 إلی 1536 )
الکلمات المفتاحية: رضایت مشتری وفاداری به برندادراک از عناصر حسی تجربه مشتری دلستر بهنوش
-
35.
مؤلف : نظری، شهرام ؛ قربانی، محمدحسین ؛ فخری عنایت، زهرا ؛ كاتب مسؤول : محمودی، احمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 617 إلی 638 )
الکلمات المفتاحية:مشتریانوفاداری به برندصحهگذاریصداقت حرفهایکالاهای غیرورزشی
-
36.
مؤلف : سلیمانی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : بهنام، محسن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1400 - شماره 53 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 687 إلی 702 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ویروسیوفاداری به برنداعتبار برندبرندهای تنیس روی میزنیت خرید برند
-
37.
كاتب مسؤول : رضایی، حمید ؛ مؤلف : زمانی، مهسا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1400 - شماره 142 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 134 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:سازگاریرضایت مشتریوفاداری به برندویژگیهای شخصیتی برندمشتریمشتریانبیمه ایرانویژگیهای شخصیتی
-
38.
مؤلف : فضلی، سیدهادی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»تابستان 1400 - شماره 84 التصنيف A+ (Azad University/ISC (11 صفحة - من 195 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندتبلیغات دهان به دهانتلفن همراه هوشمندتمایل به پرداخت بیشترعشق و تعهد به برند
-
39.
مؤلف : زارع نژاد، سمیرا ؛ رسولی، صادق ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (19 صفحة - من 898 إلی 916 )
الکلمات المفتاحية:برند وفاداری مشتریان ارزش ویژه برند وفاداری به برند مزیت های برند برند فیلیپس
-
40.
مؤلف : ده بینی، نیوشا ؛ غلامی، عبدالخالق ؛ كاتب مسؤول : حقیقی، محمد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 85 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندبرجستگی برندتصمیمگیری به خریدکالای لوکس ورزشی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)