کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
41.
مؤلف : حسنوند، کیمیا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»فروردین و اردیبهشت 1400، دوره دوم - شماره 1 (13 صفحة - من 8 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:برندوفاداری به برندمدلهای وفاداری به برندمشتریوفاداریمشتریانبازاریابیمشتریان وفاداروفاداری مشتریتجاریمصرفکنندهرضایت
-
42.
كاتب مسؤول : بنسبردی، علی ؛ مؤلف : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 9 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
43.
كاتب مسؤول : سروی، سهیلا ؛ مؤلف : سجادی، نصرالله ؛ رجبی، حسین ؛ حمیدی، مهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 27 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندتعهد به برنداعتماد به برندوفاداری به برند.
-
44.
كاتب مسؤول : نظری، محبوبه ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»دی 1399 - شماره 4 (8 صفحة - من 2 إلی 9 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندوفاداری به برندبرند دانشگاهعملکرد دانشگاه
-
45.
كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛ مؤلف : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 55 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازی
-
46.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1399 - شماره 4 (15 صفحة - من 85 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:تعامل اجتماعیوفاداری به برندکیفیت ادراکیجامعه برند آنلاینکیفیت رابطه نام تجاریتعامل در روابط بین فردی
-
47.
مؤلف : عسگری، محمدهادی ؛ غلامی، اسمعیل ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (17 صفحة - من 782 إلی 798 )
الکلمات المفتاحية:قصد خرید مجددوفاداری به برنداعتماد الکترونیکیاعتماد به برندتمایل به خریدبازاریابی اخلاقی
-
48.
كاتب مسؤول : طالبی، سعید ؛ مؤلف : صیف، محمد حسن ؛ باقری، مریم ؛ تاجوران، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»پاییز و زمستان 1399، سال نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 185 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندوفاداری به برنداعتماد به برندشیفتگی به برند و عملکرد برند.دانشجویانتعهددانشگاهپرسشنامهمدلBrandبرازشپژوهشاعتماد
-
49.
مؤلف : مرادی، امین ؛
مجلة:پژوهش در هنر و علوم انسانی»مهر 1399، سال پنجم - شماره 29 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریوفاداری به برندتجربه مشتریمشارکت مشتریوابستگی به برند
-
50.
مؤلف : ساجدی فر، علی اصغر ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:رسانه و فرهنگ»پاییز و زمستان 1399 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 53 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتواوفاداری به برندرسانههای اجتماعیدرگیری مشتری با برندمشتریمشتریانهـابـابانکاطلاعاتدرگیری مشتریبـه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)